بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

امینی: حیف شد فیروزپور کار خوبش را تکمیل نکرد/ فکر نمی‌کردم سطح مسابقات این قدر بالا باشد

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۲۶

– اخبار ورزشی –

احسان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص عملکرد کشتی‌گیران 5 وزن اول کشتی آزاد که با دو طلای علیرضا کریمی و مجتبی گلیج، نقره محمدصادق فیروزپور و برنز مرتضی قیاسی برای کشورمان در مسابقات کشورهای اسلامی همراه بود، اظهار داشت: بد نتیجه نگرفتیم، اما از این هم می‌توانست بهتر باشد. سطح رقابت‎ها هم خوب بود. در همه اوزان تقریبا کشتی‌گیران مدعی و عنوان‌دار داشتیم. ما خودمان فکر نمی‌کردیم سطح مسابقات این قدر بالا باشد.

وی با اشاره به عملکرد محمدصادق فیروزپور در این رقابت‌ها تاکید کرد: نماینده کشورمان در دور اول و دور سوم دو عنوان‌دار جهان را شکست داد. او در فینال هم می‌توانست بهتر از این عمل کرده و توران بایراموف را شکست دهد. حیف شد که او کار خوبش را تکمیل نکرد. اگر فیروزپور بایراموف را شکست می‌داد که توانش را هم داشت، از نظر امتیاز تیمی شرایط خوبی در همین روز اول بر تیم حاکم می‌شد.

امینی ادامه داد: در 86 کیلوگرم علیرضا کریمی عالی بود، او دارنده مدال برنز جهان را شکست داد. گلیج هم ابراگیموف را شکست داد که مدال‌دار المپیک است. قیاسی هم به حریفی باخت که قهرمان جهان و المپیک بود، کشتی بدی با او نگرفت، اما به هرحال حاجی علی‌یف باتجربه‌تر بود و پیش‌بینی هم می‌شد که در این وزن اول شود. قیاسی در کل خوب بود، حریف ازبکی که شکست داد، قبلا در جام یاشاردوغو به او باخته بود. رضا مومنی هم جوان و کم تجربه است.

وی با اشاره به مسابقات روز دوم تصریح کرد: امروز هم کار سختی داریم، امیدوارم بچه‌ها بتوانند بهترین نتیجه را بگیرند.

این مربی کرمانشاهی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از کشتی‌گیرانی که در قونیه روی تشک رفتند در مسابقات جهانی بلگراد هم حضور خواهند داشت؟، گفت: آذربایجان که با تیم اصلی‌اش آمده بود، ازبک‌ها هم همین نفرات هستند. در تیم‌های قزاقستان و قرقیزستان هم نفراتی بودند که در جهانی هم کشتی می‌گیرند، اما تیم ما در صربستان کاملا متفاوت است.ممنوعیت عقد قرارداد با ملی‌پوشان کشتی تا مسابقات جهانی بلگرادجدیدی: زارع خوب و نترس کشتی می‌گیرد، معصومی انصافا خوب مبارزه کرد/ همه از کشتی آزاد انتظار قهرمانی دارند

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *