بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رابیو هنوز پیشنهاد منچستریونایتد را نپذیرفته است؛ یوونتوس منتظر برای جذب پاردس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۳:۴۳

فیلیپ کوستیچ فردا ساعت 9 صبح به وقت ایتالیا به تورین می رسد تا تست پزشکی خود را انجام دهد و قراردادش را با یوونتوس امضا کند. خرید لیاندرو پاردس، در گروی خروج آدریان رابیو است.

به گزارش اسکای ایتالیا و جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس پس از قطعی شدن خرید فیلیپ کوستیچ به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. آنها می خواهند مهاجمی جذب کنند که ذخیره ولاهوویچ باشد و همچنین در سیستم 3-5-2 بتواند کنار ولاهوویچ بازی کند. ممفیس دیپای گزینه اول بیانکونری است و پس از او نام های مارسیال و میلیک به چشم می خورد اما میلیک شانس چندانی ندارد. در خط هافبک، آنها می خواهند یکی از هافبک های خود را به فروش برسانند تا لیاندرو پاردس را خریداری کنند. نزدیک ترین بازیکن برای خروج، آدریان رابیو است که منچستریونایتد با یوونتوس به توافق رسیده اما هافبک فرانسوی هنوز پاسخ مثبت نداده است. 

یوونتوس کاملا خوش بین است تا بتواند دیپای را جذب کند اما فعلا مذاکرات متوقف است زیرا مهاجم هلندی ابتدا باید با بارسلونا برای فسخ قرارداد توافق کند. مارسیال گزینه بعدی یوونتوس است اما او در حال حاضر مصدوم است و آنها زیاد به شرایط بدنی او اعتماد ندارند. 

یوونتوس در خط دفاعی خرید جدیدی نخواهد داشت اما در خط هافبک آنها منتظر خروج آدریان رابیو هستند تا پاردس را خریداری کنند. خرید پاردس فقط در صورت خروج یک هافبک می تواند انجام شود. یوونتوس با منچستریونایتد برای انتقال رابیو با رقمی در حدود 16 تا 17 میلیون یورو به توافق رسیده اما هافبک فرانسوی هنوز پاسخ مثبت به منچستریونایتد نداده است. یکی از موانع مهم این است که شیاطین سرخ فصل آینده در لیگ قهرمانان حاضر نیستند و رابیو می خواهد در این رقابت ها بازی کند. به همین دلیل این انتقال در حال توقف است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *