بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سوپرجام یوفا: صف آرایی رئال مادرید و فرانکفورت در هلسینکی

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۳۶

رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت امشب از ساعت 23:30 در مسابقه سوپرجام یوفا برابر هم به میدان خواهند رفت.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن تسلیم شد. مبارزه باشکوه چلسی بیهوده بود. منچسترسیتی تمام قدرت رودریگو را احساس کرد. مهم نیست که چند بار رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شکست خورده، کارلو آنچلوتی، برنده سریال، ایده‌های دیگری داشت.

فینال در ورزشگاه دو فرانس برای همیشه تحت الشعاع صحنه‌های دلخراش بیرون استادیوم قرار خواهد گرفت زیرا از ورود هواداران توسط پلیس ضدشورش با گاز اشک‌آور جلوگیری شد ولی جشن وینیسیوس جونیور در آن زمان تقریباً برای برخی نامناسب به نظر می‌رسید.

با این وجود، رئال مادرید و آنچلوتی به عنوان برنده چهار بار لیگ قهرمانان اروپا پس از انجام یک بازی دوگانه داخلی و اروپایی، اجازه یافتند لحظات بازگشت به خانه را بچشند و دفاع از تاج لالیگا آن‌ها به زودی در آخر هفته مقابل آلمریا آغاز خواهد شد.

رئال مادرید تنها در سه بازی تدارکاتی در ماه گذشته شرکت کرد، قبل از تساوی 2-2 با کلاب آمریکا و کسب نتیجه 2-0 پیروزی مقابل یوونتوس، در دیداری دوستانه به بارسلونا باخت.

 کریم بنزما در دو بازی اخیر به طور غیرمنتظره‌ای هدف قرار گرفت زیرا این بازیکن 34 ساله قصد دارد در یک فینال اروپایی دیگر هدایت لوس بلانکوس را بر عهده بگیرد و آن‌ها در سال های 2002، 2014، 2016 و 2017 سوپرجام را بالای سر بردند اما توسط اتلتیکو مادرید چهار سال پیش شکست خوردند.

دویچه بانک پارک فصل گذشته میزبان چند شب اروپایی باشکوه بود، زیرا آینتراخت فرانکفورت تیم‌هایی مانند وستهم یونایتد، رئال بتیس و حتی بارسلونا را در مسیر رسیدن به فینال لیگ اروپا 2022 ترک کرد، جایی که تیم رنجرز در آن حضور داشت.

از فصل 1979-1980 فرانکفورت طعم موفقیت در اروپا را نچشیده بود – قهرمانی در جام یوفا همانطور که در آن زمان 42 سال پیش شناخته می شد – و بازی چهارشنبه اولین حضور آن‌ها در سوپرجام یوفا را نشان خواهد داد.

تیم الیور گلاسنر قبلاً تلاش خود را برای بهبود در رتبه یازدهم بوندسلیگا نسبت به فصل گذشته آغاز کرده است اما آن‌ها روز جمعه در برابر بایرن مونیخ، قهرمان بوندسلیگا، با نتیجه 6-1 شکست خوردند.

فرانکفورت از ساعت 23:30 امشب به میزبانی ورزشگاه هلسینکی به مصاف رئال مادرید خواهد رفت تا برنده سوپرجام اروپا را معرفی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *