بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واعظ آشتیانی با انتقاد از ارکان فدراسیون فوتبال: حق را در روز روشن ضایع می‌کنند/ ورزشی‌ها نگویند چرا چانه ورزش کوچک است

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۶
– اخبار ورزشی –

امیررضا واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تأیید نشدن صلاحیتش برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: من براساس وظیفه ملی خودم جلو آمدم، اما تقدیر اینگونه رقم خورد. جالب است که می‌بینیم چگونه حق را در روز روشن ضایع می‌کنند؛ مقصر، مُحِق می‌شود و محق، مظلوم واقع می‌شود. حق‌خوری در روز روشن هم برای خودش عالمی دارد.

وی با اشاره به نامه خود به کمیته استیناف انتخاباتی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: شاید اولین بار باشد که صاحب‌نظران در حوزه حقوق، با چنین سوژه‌ای روبه‌رو می‌شوند و انتظار دارم حقوقدانان در این باره قضاوت کنند. این قضاوت از قبل نوشته شده بود و متأسفم برخی‌ها با باورهای خودشان هم بازی می‌کنند. همیشه در زندگی‌ام تلاش می‌کنم، اما زور نمی‌زنم. در فوتبالی که سالانه پنج هزار میلیارد تومان توسط دولت و خصولتی‌ها در آن هزینه می‌شود، اتفاقات رنگارنگ بی‌ارتباط نیست.

تأیید رأی کمیته بدوی انتخابات در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

مدیرعامل پیشین استقلال با انتقاد از برخی اهالی ورزش خاطرنشان کرد: ورزشی‌ها از این به بعد بهانه نداشته باشند و نگویند چرا چانه ورزش کوچک است. بلکه ببینند چه کسانی چانه ورزش را در مجموعه ورزش کوچک می‌کنند، چون خودشان مسئول هستند. من قضاوت را به افکار عمومی می‌سپارم. امیدوارم این حکم، وجدان‌شان را قانع کرده باشد و به مثابه سفارش نباشد.

«‌امیدوارم چنین قضاوتی درباره خودشان هم انجام نشود.»، واعظ آشتیانی ضمن بیان این جمله به تسنیم گفت: امیدوارم حال این افراد خوب باشد و چنین احکامی را در طول قضاوت‌شان صادر نکنند. متأسفم می‌بینم قضاوت و عدالت، قربانی اتفاقاتی می‌شود که نباید رخ بدهد. به من گفتند حکم کمیته بدوی تأیید می‌شود و متأسفم که ارکان فدراسیون با هم تضاد منافع دارند. تا چه زمانی باید شاهد بی‌عدالتی باشیم و منافع شخصی را به منافع عمومی ترجیح بدهیم؟

اعلام نامزدهای نهایی انتخابات فدراسیون فوتبال

وی با بیان اینکه نامه امضای پنج عضو مجمع فدراسیون فوتبال به نامزدها ارائه نشد، یادآور شد: تا چه زمانی باید ببینیم سازمانی که خودش مقصر است، خودش را تبرئه و دیگران را محکوم می‌کند؟ کجا فرم امضای پنج عضو مجمع را ارائه کردند؟ این نامه در کدام بخش سایت فدراسیون بود که آن را پرینت بگیریم؟ در زمان ثبت‌نام حضوری، چه کسی این فرم را در اختیار ما گذاشت؟ اما و اگرهای فراوانی وجود دارد، اما خودم را اینگونه توجیه می‌کنم که مقدرات اینگونه برای ما تعریف شده است.

مدیرعامل پیشین استقلال با انتقاد از اعضای کمیته اخلاق فدراسیون بیان کرد: آقایان قضاوت خودشان را به حراج گذاشتند. ما از رئیس کمیته بدوی شکایت کردیم، اما کمیته اخلاق در این قضایا چه می‌کند؟ این کمیته فقط تماشاگر است و اگر ایشان (رئیس کمیته اخلاق) قاضی عادلی باشند که همین‌گونه است، احکام خود را باید خیلی زودتر صادر می‌کردند. قاضی‌القضات فدراسیون فوتبال امروز بین افکار عمومی زیر سؤال است و او باید نوع نگاه خود را اصلاح کند. اگر این میزها ماندنی بود، به من و امثال آقایان نمی‌رسید. نباید شرافت خودمان را برای بقا تحت‌الشعاع قرار بدهیم.

فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال , فدراسیون فوتبال ,

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری تسنیم
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *