بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جدیدی: زارع خوب و نترس کشتی می‌گیرد، معصومی انصافا خوب مبارزه کرد/ همه از کشتی آزاد انتظار قهرمانی دارند

منبع : خبرگزاری تسنیم
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۶

– اخبار ورزشی –

عباس جدیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درمورد مسابقات جهانی 2022 بلگراد و انتظاری که از تیم ملی کشتی آزاد در این رقابت‌ها وجود دارد، اظهار داشت: نه که من بگویم بلکه انتظار همه مردم و کشتی‌دوستان این است که امسال تیم ملی قهرمان جهان شود. هم اینکه ما ستارگان خیلی خوبی در ترکیب خود داریم و هم روس‌ها امسال نیستند.

وی در رابطه با اینکه آمریکایی‌ها که سال گذشته نایب قهرمان جهان شدند چقدر می‌توانند مانع از قهرمانی تیم ملی ما شوند، تصریح کرد: برد و باخت اتفاق می‌افتد. آنها هم خوبند ولی اینطور نیست که در همه اوزان ببرند، ما این وسط باید کار را مدیریت کنیم که خوب امتیاز بگیریم. تیم ما با وجود این نفرات مثل تیم گواردیولا می‌ماند که مسی را داشت و همیشه قهرمان می‌شد. تیم گواردیولا مسی را داشت و به چیزی جز قهرمانی فکر نمی‌کرد، ما هم حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و… را داریم. الان بچه‌های مازندران همه مدعی هستند.

جدیدی درخصوص اینکه آیا حسن یزدانی بعد از موفقیت در جهانی 2021، امسال بدون مشکل از سد دیوید تیلور عبور خواهد کرد؟، گفت: اینها دیگر سرجهازی هم شدند! قبلا 4-5 بار با هم کشتی گرفتند، البته که همیشه مبارزه‌شان حساسیت و جذابیت‌های خاص خودش را دارد ولی حسن آقا خودش کشتی بلد است، هم کاپیتان تیم است و هم می‌تواند بقیه بچه‌های تیم را مدیریت کند. انتظار از او خیلی زیاد است، ان‌شاءالله بتواند مثل سابق بدرخشد و با دست پر برگردد.

قهرمان پیشین کشتی جهان در مورد رقابتی که در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بین امیرحسین زارع و امیررضا معصومی وجود داشت، خاطرنشان کرد: معصومی انصافا خوب کشتی گرفت ولی مقابل امیرحسین زارع یک مقدار خودش را باید پیدا می‌کرد و می‌توانست بهتر کشتی بگیرد. البته نمی‌خواهم شایستگی‌های زارع را زیر سوال ببرم، شایستگی‌های او به جای خود، من هم خیلی دوستش دارم چون خوب و نترس کشتی می‌گیرد اما معصومی باتوجه به کشتی قبلی‌اش انتظار می‌رفت در بیرون تشک بهتر مدیریت شود.

وی تاکید کرد که تیم ملی آزاد نباید به چیزی غیر از قهرمانی جهان در مسابقات بلگراد فکر کند و ادامه داد: این هم طبیعی است. البته حریفان هم زحمت می‌کشند، ما هم باید حواس‌مان باشد صرفا روی نقاط قوت‌مان کار نکنیم، این اشتباه است. بخش زیادی از کار هم باید تمرکز روی نقاط ضعف حریفان باشد. یعنی باید بگوییم آقای گرایی این اشتباهت هست، پوشش بده، اما باید بر نقطه ضعف حریف مسلط باشی که نتیجه بگیری. این خیلی اثرگذار هست. طرف از جایی که نقطه ضعفش هست چشمانش بسته است، مغزش هوشیاری لازم را ندارد.کشتی آزاد نوجوانان جهان| کسب 2 مدال نقره و برنز در 5 وزن نخست توسط نمایندگان ایرانکشتی آزاد نوجوانان جهان| ایران چهارم شد

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *