بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آزادی بیشتر برای بازیکن گل‌ساز پرسپولیس در ترکیب اصلی

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۵۱

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر بیست و دوم را در حالی آغاز می‌کند که جذب علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی ، سعید صادقی، دانیال اسماعیلی فر، محمدمهدی احمدی، سینا اسدبیگی و سروش رفیعی تفکرات فنی کادر فنی این تیم را به طور کامل تحت تأثیر قرار داده است.

یحیی گل محمدی گرچه در نخستین بازی فصل همچون امید عالیشاه و مرتضی پورعلی گنجی به دلیل محرومیت نمی‌تواند در کنار سرخپوشان باشد اما مهره‌های فراوان او می‌تواند خیالش را برای اجرای کامل تاکتیک‌های این تیم در دیدار با ذوب آهن راحت کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت تصمیم دارد با توجه به جذب هافبک‌هایی همچون اسدبیگی، رفیعی و صادقی ترکیب متفاوتی را برای خط میانی در نظر بگیرد. حفظ مهدی ترابی و میلاد سرلک باعث شده تا گل محمدی برای بهترین گل‌ساز چند فصل اخیر این تیم فضای کاری آزادانه تری را در نظر بگیرد.

ترابی به عنوان بازیکن آزاد قرار است در نیمه زمین حریف بازی کند و بدون اینکه موقعیت مکانی مشخصی داشته باشد برای سرخپوشان بازی‌سازی انجام دهد.

همین امر باعث می‌شود تا هافبک سرعتی پرسپولیس فرصت حضور در محوطه جریمه حریفان را بیشتر از فصول گذشته پیدا کند و شانس گلزنی داشته باشد.

باید دید استراتژی گلزنی پرسپولیس در اولین بازی مقابل ذوب آهن چگونه بروز پیدا می‌کند و گل محمدی خواهد توانست تیمش را به اولین سه امتیاز خارج از خانه برساند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و ذوب آهن اصفهان ساعت ۱۹:۳۰ شنبه هفته آینده در فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *