بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آلوارو موراتا گزینه جدید منچستریونایتد برای خط حمله

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۸

منچستریونایتد به دنبال یک مهاجم می گردد. کریستیانو رونالدو هنوز هم اصرار به خروج از این باشگاه دارد تا در چمپیونز لیگ بازی کند و این باعث می شود منچستریونایتد الزام بیش تری برای جذب مهاجم داشته باشد.

طرفداری | به نقل از ESPN، مارکو آرناتوویچ مهاجم اتریشی بولونیا یکی از اهداف منچستری ها بود اما پیشنهاد 9 میلیون یورویی آن ها توسط باشگاه ایتالیایی رد شد. مدیران منچستریونایتد به دنبال بهبود پیشنهاد خود برای متقاعد کردن بولونیا بودند اما به دلیل چالش هایی که از ناحیه طرفداران به خاطر مخالفت با این انتقال وجود داشت، از این مسیر صرف نظر کردند.

این انتقال در صورت انجام شدن برای آرناتوویچ یک سورپزایز بزرگ بود. مارکو سال قبل بعد از چند سال بازی در چین به بولونیا پیوسته بود. اتهامات نژادپرستی که به مهاجم اتریشی زده شده بود هم در صرف نظر کردن منچستری ها از جذب او بی تاثیر نبود.

حالا احتمال دارد منچستریونایتد به سراغ گزینه های دیگر از جمله آلوارو موراتا برود که یوونتوس مدت ها است در تلاش برای تمدید قرارداد قرضی یا جذب دائمی او از اتلتیکو مادرید بوده است اما با باشگاه اسپانیایی به توافقی دست پیدا نکرده است. هر چند که شانس انتقال پایین آمده است اما مذاکرات یوونتوس برای جذب موراتا از اتلتیکو مادرید هنوز ادامه دارد. اتلتیکو مادرید برای فروش موراتا رقم 35 میلیون یورویی تعیین کرده است.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *