بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

علی آقا به من گفت چقدر می دهی در پرسپولیس بازی کنی ؟

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۷

ابراهیم اسدی درباره بازی هفته اول پرسپولیس با ذوب آهن در لیگ بیست و دوم اظهار داشت: اولین بازی لیگ کمی سخت است اما پیروزی در اولین بازی و کسب سه امتیاز بسیار مهم و تاثیر گذار است. من فکر می کنم بازی با ذوب آهن یکی از بازی های زیبای هفته اول شود امیدوارم پرسپولیس با برد مقابل حریف اصفهانی  برای ادامه لیگ روحیه و انگیزه مضاعفی را کسب کند.

وی درباره عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات گفت : نفرات خوب برای جذب شد اما هنوز مهاجم برای تیم خریداری نشده و مثل اینکه هدف اصلی پرسپولیس جذب یک یا دو مهاجم  شش دانگ نبوده و هنوز این اتفاق رخ داده است. همیشه معضل اصلی پرسپولیس همین خرید مهاجم بوده است و به دلیل اینکه مهاجم گلزن در فوتبال ایران کم هست باشگاه مجبور است مهاجم خارجی جذب کند آن هم دردسر های خودش را دارد.

اسدی ادامه داد: به نظر من در دلال ها  چوب لای چرخ  پرسپولیس می گذارند که تا باشگاه تا حالا نتوانسته مهاجم جذب کند. این آقایان عمداً یا قیمت را بالا می برند یا با ذهن بازیکن خارجی را برای آمدن به ایران خراب می کنند. 

هافبک پیشین سرخپوشان به نحوه پیوستنش به پرسپولیس اشاره کرد و گفت: زمانی که من میخواستم به پرسپولیس بپیوندم علی آقا پروین گفت چقدر پول می دهی که بیایی در پرسپولیس بازی کنی؟ که من هم گفتم که اجازه دهید تا با تیم تمرین کنم و نحوه بازی من را ببینید، بعد صحبت میکنیم. البته در تمرینات توانستم نظر علی آقا جلب کنم و با باشگاه هم سفید امضا کردم تا خود آقای پروین مبلغ را در قرارداد درج کند.

وی ادامه داد: اما یادم نمی رود آن زمان که علی آقا بود هیچ دلالی جرات  نمی‌کرد از از یک کیلومتری پرسپولیس هم رد شود چه رسد به اینکه نزدیک سرخپوشان شود یا در کار تیم اختلال به وجود بیاورد.

اسدی در پایان در جواب این سوال که آیا به پرسپولیس با جذب یک یا دو مهاجم کهکشانی می‌شود، گفت: دوست نداریم پرسپولیس کهکشانی شود زمان وینگو بگوویچ پرسپولیس کهکشانی بود تا هفته پنجم دوام نداشت و تیم بد جوری به حاشیه کشیده شد.دوست دارم پرسپولیس مردمی باشد و شخصیت همیشگی اش که قهرمانی است را حفظ کند.

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *