بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

آژاکس به دلیل ارتباط با مافیا قصد حفظ محمد ایهاتارن را ندارد

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱:۳۸

محمد ایهاتارن که هم اکنون به صورت قرضی در آژاکس حضور دارد، به دلیل نزدیکی با باند مافیا و خلافکاران حرفه‌ای، به احتمال زیاد قراردادش تمدید نخواهد شد.

طرفداری | به گزارش تلگراف و به نقل از مارکا، رابطه محمد ایهاتارن و آژاکس لحظه به لحظه آشفته تر می شود. منابع خبری گفته‌اند که این هافبک 20 ساله با سازمان جنایتکار “ماکرو مافیا” در ارتباط بوده است؛ در حال حاضر 17 نفر از اعضای باند ماکرو مافیا در حال محاکمه هستند.

البته ایهاتارن، که درحال حاضر بازیکن یوونتوس است و به صورت قرضی در آژاکس حضور دارد، با انتشار پیامی در شبکه های اجتماعی از خود دفاع کرده و هرگونه ارتباط با سازمان های مافیایی را تکذیب کرده است.

باید گفت که پس از علنی شدن رابطه ایهاتارن با ماکرو مافیا این بازیکن تهدید به مرگ شد. ماکرو مافیا یک گروه جنایتکاری است که در هلند و بلژیک فعال است.

در جریان رسیدگی به پرونده‌ای موسوم به پرونده مورنگو، یکی از اعضای گروه ماکرو مافیا به همراه یک قاضی، با خودروی ایهاتارن به دادگاه رفتند. گزارشات می‌گویند همین خودرو پس از دقایقی در حالی که سوخته بود و آتش گرفته بود، پیدا شد.

 ایهاتارن بیش از حد به جنایتکاران نزدیک است؛ البته این بدان معنا نیست که او خودش همان کارهای باند مافیا را انجام می‌دهد اما بین آنها نزدیکی بسیار وجود دارد. جان ون دل هوول، روزنامه نگار، توضیح داد که به همین دلیل آژاکس قصد دارد تا در 31 دسامبر، زمانی که قرارداد قرضی ایهاتارن به اتمام می‌رسد، او را به یوونتوس برگرداند؛ به عبارتی آنها قصد دائمی کردن قرارداد این بازیکن را ندارند.

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *