بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توافق منچستر یونایتد با یوونتوس بر سر رقم انتقال رابیو؛ توافق با بازیکن هنوز به دست نیامده است

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۲۳

منچستر یونایتد به فعالیت در بازار نقل و انتقالات ادامه می دهد. آن ها برای جذب آدرین رابیو با یوونتوس توافق دارند اما برای رسیدن به توافق شخصی با بازیکن هنوز باید به مذاکره ادامه دهند.

طرفداری | به نقل از منچستر ایونینگ نیوز، مادر رابیو، ورونیک، که ایجنت او هم محسوب می شود تنها مانع برای انتقال بازیکن فرانسوی به لیگ برتر انگلیس و منچستر یونایتدِ تحت هدایتِ اریک تن هاخ است. این منبع می گوید به اطلاعاتی دست یافته است که نشان می دهد منچستر یونایتد پذیرفته است که باید گزینه های دیگر در پست هافبک به جز فرنکی دی یونگ را هم دنبال کند. هر چند که منچستری ها ماه گذشته با بارسلونا به توافقی 85 میلیون یورویی بر سر این بازیکن هلندی رسیده اند. باشگاه منچستر یونایتد از دنبال کردن مسیر جذب دی یونگ دست بر نمی دارد اما گزینه های دیگر خط هافبک را هم دنبال خواهد کرد.

آدرین رابیو 27 ساله وارد آخرین سال قرارداد اش با یوونتوس شده است و این تیم با خرید زکریا، لوکاتلی و پوگبا خط هافبک خود را ترمیم کرده است. رابیو 28 بار در فصل گذشته برای بیانکونری به میدان رفت و در 6 بازی از 8 بازی آن ها در ترکیب این تیم در چمپیونز لیگ حضور داشت.

ورونیک، مادر و ایجنت رابیو، پیش از این در سال 2014 آدرین را به منچستر یونایتد پیشنهاد کرده بود. در سال 2019 که رابیو بازیکن آزاد شده بود هم منچستر یونایتد در رقابت برای جذب او بود اما عدم دستیابی به چمپیونز لیگ امکان مذاکره را از منچستری ها سلب کرد و در نهایت آدرین به یوونتوس پیوست.

ورونیک رابیو در فرانسه به خاطر دعوایی که با لوران بلان در پارکینگ خودرو ها در باشگاه پاری سن ژرمن انجام داده بود، بر سر زبان ها افتاد. سپس وقتی رابیو تصمیم گرفت قرارداد اش را با پاریس سن ژرمن تمدید نکند، رئیس این تیم، ناصر الخلیفی گفت خیالش از این بابت که دیگر مجبور نیست با ورونیک رابیو دست و پنجه نرم کند، راحت شده است!

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *