بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سکوت عجیب استقلال مقابل رفتار غیرحرفه‌ای یک ستاره

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از ابتدای فصل نقل و انتقالات بحث جدایی امیرحسین حسین‌زاده از استقلال و وجود بند فسخ در قرارداد پدیده آبی‌ها مطرح بود و در نهایت با پیشنهاد شارلروا بلژیک خبر از صحت این شایعات داد. حسین‌زاده با توجه به بند فسخ 250 هزار دلاری به راحتی می‌توانست از استقلال جدا شود و تیم بلژیکی هم با پرداخت این مبلغ موافقت کرد.

حسین‌زاده با توجه به قرارداد با استقلال مجبور شد در تمرینات استقلال شرکت کند اما پیش از اردوی ترکیه در تمرین حاضر نشد و با استقلال هم به اردو نرفت. در آن زمان تصور می‌شد انتقال او به بلژیک نهایی شده و خیلی زود مبلغ فسخ قرارداد به حساب استقلال واریز می‌شود اما نزدیک به یک ماه از آن روزها گذشته و هنوز مبلغی به حساب استقلال واریز نشده است. طولانی شدن این موضوع حتی باعث تردیدهایی درباره انتقال حسین‌زاده شد و یک رسانه بلژیکی هم ادعا مرد شاید این انتقال منتفی شود.

در این بین یک نقد جدی به رفتار منفعل مدیران استقلال وارد استقلال که چطور بدون امضای قرارداد و دریافت 250 هزار دلار اجازه حضور حسین‌زاده در بلژیک را دادند. اگر او در تمرینات شارلروا مصدوم شود و تیم بلژیکی از خریدش انصراف دهد چه کسی زیان استقلال را پرداخت خواهد کرد؟ تردیدی نیست که رفتار امیرحسین حسین‌زاده در این ماجرا حرفه‌ای نبوده اما باشگاه استقلال هم باید پیگیر حق خود باشد.

همین حالا استقلال به سختی توانست رضایتنامه محمد محبی را از سانتاکلارا دریافت کند. در شرایطی باشگاه پرتغالی برای جدایی قرضی بازیکنی که فیکس هم نبود، تا این حد سخت‌گیری داشت اما استقلال به سادگی ستاره فصل قبل خودش را بدون دریافت مبلغی در اختیار باشگاه شارلروا قرار داده است.

بیشتر بخوانید: فرزند استاد شجریان در موزه باشگاه محبوبش/عکس رونالدو در همسایگی ایران؟/عکس استوری‌های فلسفی گزینه پرسپولیس؛ این ستاره خیلی زود ایرانی شد!/عکس

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *