بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پیشنهاد قرمزها/عکس

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۶:۰۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ارلینگ هالند، ستاره سابق تیم دورتموند که در نقل و انتقالات تابستانی راهی منچسترسیتی شد در اولین بازی لیگ برتری خود عملکردی درخشان داشت و مقابل وستهم هر دو گل منچسترسیتی را به ثمر رساند.

مارتین اودگارد، ستاره نروژی آرسنال که در تیم ملی کشورش با هالند هم‌بازی است و رابطه خوبی هم با او دار فاش کرد که برای حضور این مهاجم در جمع توپچی‌ها تلاش کرده است. چندی پیش تصویری از هالند با لباس آرسنال منتشر شد و همین وضوع گمانه‌زنی‌هایی را در خصوص حضور او در لندن به وجود آورد ولی در نهایت اما ستاره نروژی با انتقالی 60 میلیون یورویی راهی اتحاد شد.

واکنش شاه‌ماهی نقل و انتقالات به پیشنهاد قرمزها/عکس

اودگارد با اشاره به اینکه هر روز با هالند صحبت می‌کند و در ارتباط است گفت:«ما هر روز باهم صحبت می‌کنیم. ما یک گروه در اسنپ‌چت با چند بازیکن تیم ملی داریم. او یک بازیکن بزرگ است ولی جای تاسف دارد که در تیم ما نیست. برای او بهترین‌ها را آرزو می‌کنم، به جز زمانی که ما با آنها بازی می‌کنیم. من برای حضور او در آرسنال تلاش کردم؛ وقتی هواداران آرسنال عکس‌های من و او را در پیراهن آرسنال پست می‌کردند، آن را برای او فرستادم و تلاشم را کردم اما متأسفانه کافی نبود! او فقط خندید، هالند پسر بامزه‌ای است!»

بیشتر بخوانید:

  • فرزند استاد شجریان در موزه باشگاه محبوبش/عکس

  • رونالدو در همسایگی ایران؟/عکس

  • استوری‌های فلسفی گزینه پرسپولیس؛ این ستاره خیلی زود ایرانی شد!/عکس

258 258

دسته بندی ها : خبرانلاین
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *