بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

گری نویل: آرناتوویچ؟ منچستریونایتد سال‌هاست که در موضع ضعف بازیکن جذب می‌کند

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۲:۰۸

گری نویل از فقدان مدیریت کارآمد در منچستریونایتد به ستوه آمده است. 

طرفداری | به گزارش مترو، طبق آخرین خبرها، منچستریونایتد برای افزایش عمق ترکیبش در فاز تهاجمی، روی مارکو آرناتوویچ مهاجم ۳۳ ساله بولونیا دست گذاشته است. زمانی که در شبکه اسکای از مدافع پیشین یونایتد خواسته شد نظرش را درباره این انتقال بگوید، او ابتدا گفت که به واقع چیزی برای گفتن ندارد و پس از پافشاری مجری، در پاسخ گفت:

وقتی منچستریونایتد تماس می‌گیرد، اولین کاری که انجام می‌دهید رد کردن پیشنهاد است. شما بسیار خوب از این واقعیت با خبر هستید. آن‌ها بازی امروز را باختند و در واقع حتی نسبت به روز گذشته هم در مذاکرات، موضع ضعیف‌تری دارند و این مشکل بزرگ‌تری برای آن‌هاست. 

ما در مورد فالکائو، ابراهیموویچ، کاوانی و ایگالو هم شاهد چنین انتقال‌های از سر ناچاری بودیم؛ خریدهای به اصطلاح با تجربه. ۸ الی ۱۰ سال است که چنین الگویی را می‌بینیم و این اتفاق بارها و بارها رخ می‌دهد. دیگر حتی باعث عصبانیت و از کوره در رفتن‌مان نمی‌شود. کار به جایی رسیده است که دیگر حتی نمی‌خواهم در این رابطه حرف بزنم. 

مشخص بود که برای بازسازی تیم به پول احتیاج است… آن‌ها از ۶،۸ یا ۱۲ ماه قبل می‌دانستند که این تابستان باید دست به جیب شوند. با توجه به جدایی امثال ماتا، ماتیچ و کاوانی و در دسترس نبودن گرینوود، آن‌ها می‌دانستند که مشکلاتی دارند. همه این‌ها از مدت‌ها قبل مشخص بود و این طور نیست که به طور ناگهانی اتفاق افتاده باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *