بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

روی کین: منچستریونایتد شکننده به نظر می‌رسید؛ خوشحالم که کریستیانو رونالدو زود از ورزشگاه نرفت!

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۸

روی کین پس از باخت ۲-۱ منچستریونایتد در هفته اول لیگ برتر مقابل برایتون، عملکرد دفاعی شیاطین سرخ را زیر سوال برد. 

طرفداری | به گزارش میرر، شاگردان اریک تن هاخ فصل ۲۳-۲۰۲۲ را با شکست آغاز کردند تا خیلی زود بار دیگر نارضایتی هواداران را حس کنند. کین در تحلیل خود برای اسکای، در رابطه با مسابقه روز یکشنبه گفت:

اول از همه، برایتون عالی بود. بیایید قبل از انتقاد از منچستریونایتد، آن‌ها را تحسین کنیم. منچستریونایتد بسیار شکننده به نظر می‌رسید. همان مشکلات قبلی: زیر سوال رفتن شخصیت تیم و بیش از حد باز به نظر رسیدن، هنگام در اختیار نداشتن توپ. آن‌ها بازی را بد شروع نکردند؛ فرناندز فرصت خیلی خوبی داشت که باید توپ را درون چارچوب می‌زد. اما پس از آن برایتون عالی کار کرد و منچستریونایتد به طرز حیرت انگیزی باز بازی کرد. البته نباید غافلگیر شد چون تیم دستخوش تغییر شده است و در حضور سرمربی جدید، او به فرصت نیاز دارد… ولی تاکید من روی شخصیت‌های درون تیم است. خط میانی که انسجامی نداشت و همه جا پر از شکاف بود. منچستریونایتد بدون توپ، می‌تواند از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ برتر باشد. 

کین همچنین درباره ناتوانی کریستیانو رونالدو در تغییر دادن نتیجه بازی پس از ورود تعویضی به زمین گفت:

بله، من خوشحالم که او زودتر (از ورزشگاه) نرفت! اما به وضوح گزینه خوبی است. اما مشکل اینجاست که یونایتد عقب افتاد و برایتون هم آنقدر تیم خوبی است که بازی را وا ندهد. اما مشخص است که باید تغییر کند. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *