بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پیوستن مهاجم ملی‌پوش به پرسپولیس منتفی شد

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۳

روز گذشته شایعاتی درباره جدایی مهرداد محمدی از العربی و پیوستن این بازیکن به پرسپولیس منتشر شد. علت این خبر نیز، حضور عمر السومة در دوحه برای حضور در تیم العربی عنوان شده بود.

با حضور این مهاجم سوری، العربی باید نام یکی از بازیکنان خارجی خود را از لیست خارج می کرد و برخی از رسانه ها مدعی شدند که مهرداد محمدی بازیکنی است که باید از تیم قطری جدا شود که روزنامه استاد الدوحه این خبر را تکذیب کرد.

استاد الدوحه در این زمینه نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر روز گذشته وارد دوحه شد تا به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم العربی بپیوندد. العربی با مهاجم سوری که جانشین آرون بوپندزای گابنی می شود به توافق رسید زیرا انتظارات حاکی از جدایی او برای پیوستن به الشباب عربستان است.

استاد الدوحه در ادامه و درخصوص شایعات جدایی بازیکن ایرانی العربی نوشته است: انتظار می رفت السومة جایگزین مهرداد محمدی بازیکن ایرانی شود. با این حال، در ساعات گذشته با توجه به تمایل باشگاه الشباب به حضور آرون بوپندزا شاهد تحولاتی در این زمینه بودیم. این مهاجم گابنی در ابتدای فصل گذشته از هاتای ترکیه به العربی آمده بود.

روزنامه الرایة قطر نیز با تأیید این موضوع نوشت: عمر السومة مهاجم سوری تیم الاهلی عربستان عصر دیروز وارد دوحه شد تا صبح امروز در بیمارستان اسپیتار تحت معاینات پزشکی قرار گیرد و برای پیوستن رسمی به باشگاه العربی آماده شود.

الرایة با اشاره به اینکه مهاجم سوری جانشین بازیکن گابنی می شود، خاطرنشان کرد: از باشگاه العربی خبر می رسد که این باشگاه تمایل دارد با جدایی قرضی آرون بوپندزای گابنی تا پایان فصل جاری و پیوستن به الشباب عربستان موافقت کند چرا که مدیریت باشگاه برای ثبت نام عمر السومة، نیازمند خروج یکی از بازیکنان خارجی است.

این روزنامه در ادامه به فهرست بازیکنان خارجی العربی اشاره کرده و نوشته است: العربی پنج بازیکن خارجی به نام های آرون گونارسون ایسلندی، آرون بوپندزای گابنی، یوسف المساکنی تونسی، مارک مونیسا اسپانیایی و مهرداد محمدی ایرانی را در اختیار دارد.

روز گذشته برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که با حضور السومة در العربی، مهرداد محمدی از این تیم جدا می شود و به همین دلیل این بازیکن مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است که به این ترتیب شایعات بازگشت این بازیکن به ایران تکذیب شد.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “پیوستن مهاجم ملی‌پوش به پرسپولیس منتفی شد”

  1. داد گفت:
    0
    0

    مگه خبری جز عدم توافق بازیکن ها با پرسپولیس هم هست.

    همه مهاجمایی که پرسپولیس میخوادبگیرشون میگن نمیاییم عجیب نیست ؟؟؟و همه تیمهای متوسط و معمولی دارن باریکن خارجی جذب میکنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *