بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

وسلی فوفانا: می‌خواهم بهترین مدافع جهان باشم؛ شخصیت راموس را می‌پسندم

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۲:۵۸

وسلی فوفانا با جاه طلبی خاصی اهدافش در مستطیل سبز را دنبال می‌کند. 

طرفداری | به گزارش تلگراف، این بازیکن ۲۱ ساله هنوز در انتظار از راه رسیدن اولین بازی ملی خود است که البته با توجه به مهره‌های فراوان فرانسه در پست او، چنین انتظاری جای تعجب ندارد. فوفانا در این رابطه توضیح می‌دهد: 

اگر بگویم به فکر جام جهانی نیستم دروغ گفته‌ام چرا که این هدف بزرگی برای من است. من فرانسوی هستم و طبیعتا می‌خواهم نماینده کشورم باشم. می‌دانم که سرمربی ایده‌های خاص خودش و تیم مد نظرش را دارد ولی واقعا می‌خواهم آنجا حضور داشته باشم. تمامی بازیکنان باید تلاش زیادی انجام بدهند؛ اگر تنها کمی در رده باشگاهی تنبل باشند، از تیم ملی کنار گذاشته خواهند شد. 

بر اساس آخرین خبرها، لسترسیتی به پیشنهاد ۸۳ میلیون یورویی چلسی برای فوفانا دست رد زده است. این در حالی است که برندان راجرز گفته است تمایلی به از دست دادن این بازیکن در تابستان امسال ندارد و ظرفیت تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان دنیا را در او می‌بیند. 

وقتی سرمربی چنین حرفی می‌زند، قطعا فشار بیشتری را به همراه می‌آورد ولی هدف هر بازیکنی باید همین باشد. من نه تنها به دنبال کسب عناوین قهرمانی هستم، بلکه تلاش می‌کنم تا بهترین مدافع دنیا در پست خودم باشم.  

فوفانا که هنوز در ابتدای دوران حرفه‌ای خود است، سعی می‌کند از بزرگان این عرصه درس بیاموزد. 

طرفدار ویرجیل فن دایک و کالیدو کولیبالی هستم ولی در کودکی ویدیوهای زیادی از پائولو مالدینی تماشا کردم. شخصیت سرخیو راموس را هم دوست داشتم؛ این که چطور دنبال صدمه زدن به یار حریف بود. 

مدافع فرانسوی روباه‌ها به دور از حواشی، به فکر سپری کردن فصلی موفقیت آمیز در لیگ برتر و در لسترسیتی است.  

این فصل بزرگی برای من و لسترسیتی است. در اینجا مهاجمان بزرگی حضور دارند و چند تن دیگر هم در این پنجره نقل و انتقالات آمدند. این برایم هیجان انگیز است و من آماده آن هستم.  

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *