بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

ناگلزمان: مجبور شدیم بعد از جدایی لواندوفسکی همه چیز را تغییر دهیم؛ ضربه کیمیش عالی بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲:۲۸

یولیان ناگلزمان در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری| در هفته اول رقابت های بوندسلیگا فصل ۲۰۲۲/۲۳، بایرن مونیخ با نتیجه قاطع ۱-۶ آینتراخت فرانکفورت را شکست داد. یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در کنفرانس خبری پاسخگوی سوالات بود:

یک بازی باورنکردنی و پرانرژی انجام دادیم. این بازی، شباهت های زیادی با بازی مقابل لایپزیش داشت. بچه ها خوشحال هستند. پیروزی ها هرگز یک امر عادی نیستند، بلکه همیشه خاصند، حتی اگر در اغلب اوقات برنده شوید. همه بازیکنان تشنه چیزهای بیشتری هستند و امیدوارم روحیه تیم همینطور بماند.

در دیدار مقابل فرانکفورت، ۶ گل بایرن مونیخ توسط ۵ بازیکن مختلف به ثمر رسید:

 این اتفاق بسیار ارزشمند است. ما در دو بازی 11 گل زدیم! مجبور شدیم بعد از جدایی لواندوفسکی همه چیز را تغییر دهیم، برای مثال سانترهای کمتری انجام دهیم. وقتی 4 یا 5 بازیکن به سمت شما می دوند، دفاع کردن آسان نیست.

ماتیس تل:

در تمرینات او کمی کم تجربگی و خامی ناشی از جوانی دارد که این اتفاق خوبی است. امروز او با کمی پختگی بیشتر بازی کرد. او یک استعداد باورنکردنی است، با دریبلینگ خوب! او هنوز به زمان نیاز دارد و با ما پیشرفت خواهد کرد.

سبک بازی تیم:

 ما امروز در هر دو نیمه با دفاع 4 نفره بازی کردیم، نه با دفاع ۳ نفره. البته وقتی با 5 گل برنده می‌شوید، همه چیز راحت‌تر است، شما بهترین مربی جهان هستید و همه به شما می‌گویند که همین کار را انجام دهید. فکر می کنم امروز در تمام بازی خوب دفاع کردیم.

گل کیمیش از روی ضربه ایستگاهی

قدردانی بزرگ این گل به تونی تاپالوویچ می رسد، او با دینو تاپمولر متوجه شد که کوین تراپ همیشه در ضربات ایستگاهی کمی ضعیف عمل می کند و جاگیری درستی ندارد. کیمیش خیلی دور بود اما ضربه اش را عالی زد. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *