بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

میکل آرتتا: گابریل ژسوس فاکتور ترس را به آرسنال اضافه می‌کند؛ سالیبا بهترین بازیکن زمین بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲:۰۸

میکل آرتتا جمعه شب شاهد پیروزی ۲-۰ تیمش در سلهرست پارک با گل‌های گابریل مارتینلی و گل به خودی مارک گوئهی بود. 

طرفداری | به گزارش فوتبال لندن، او در مصاحبه پس از بازی با شبکه اسکای اسپورت گفت:

ویلیام به درستی به جایزه بهترین بازیکن زمین دست یافت چون امشب بار دیگر فوق العاده ظاهر شد. ما نیمه اول را خیلی خوب شروع کردیم و باید یک یا دو گل دیگر هم می‌زدیم. در ادامه برای برنده شدن در اینجا باید سخت تلاش کرد و ما لحظاتی را پشت سر گذاشتیم که برای‌ ما ناخوشایند بود. این ذهنیتی است که به دنبال آن هستیم، که در شرایط سخت، راهی برای برنده شدن پیدا کنیم. در چنین شرایطی باید بازی را مدیریت کرد که البته مقابل چنین تیمی کار آسانی نیست. 

 صحنه گل اول ایده یکی از مربیان ضربات ایستگاهی بود و ما روز گذشته آن را تمرین کرده بودیم. 

باید تعادل مناسبی را در ترکیب تیم پیدا کرد. همان طور که گفتید، در این لیگ قوای جسمانی اهمیت زیادی دارد. بر همین اساس گابریل (ماگالاش)، ویلیام (سالیبا) و حتی بن (وایت) استحکام لازم را به خط دفاعی ما می‌بخشند. 

چیزی که گابریل ژسوس می‌تواند به تیم اضافه کند، فاکتور ترس است. او همیشه در جریان بازی مشارکت دارد و این توانایی را دارد تا یار حریف را کنار بزند. او هیچوقت سر جایش آرام نمی‌گیرد و همیشه در حال حرکت است، به همین جهت فکر می‌کنم بازی کردن مقابل ژسوس برای مدافعان سخت باشد. 

نقل و انتقالات؟ ما تلاش‌مان را خواهیم کرد. برای یکسری موارد برنامه ریزی کرده‌ایم که اگر محقق شود، خیلی خوب خواهد بود. اما در حال حاضر باید با بازیکنان فعلی کار کنیم و تمرکزمان باید روی گرفتن بهترین بازی از آن‌ها باشد. 

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *