بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صادقی استقلال از صادقی پرسپولیس بهتر است/ محبی باید سه سال پیش به استقلال می‌آمد/ این بازیکن جوان از حسین زاده هم بهتر می‌شود

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۰۷

سعید مراغه چیان بازیکن قدیمی استقلال در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره دیدار دوستانه استقلال با هوادار و شرایط این تیم برای ورود به لیگ برتر اظهاراتی را مطرح کرد.

استقلال با هوادار مساوی کرد. نظرتان درباره نتایج دیدارهای دوستانه استقلال چیست؟

نتایج دیدارهای دوستانه خیلی نباید مورد توجه قرار بگیرد بلکه اصل هدف از برگزاری بازی‌های دوستانه به خاطر شناخت کادر فنی از نفرات است. نکته مهم این است که برخی بازیکنان در این بازی‌ها ضعفشان را نشان می‌دهند و بعضی‌ها نقاط قوت شان را.

بیشتر در این باره توضیح می‌دهید؟

شما نگاه کنید امیرعلی صادقی در همین چند بازی اخیر چهار بار گلزنی کرده است. فوتبالیست کم سن و سالی که پارسال هم بارها در صحبتهایم گفتم باید به او بیشتر میدان داده شود ولی کسی گوش نکرد. این بازیکن می‌تواند ستاره تیم استقلال در فصل آینده شود و جای حسین‌زاده را بگیرد. حتی صادقی می‌تواند از حسین‌زاده هم بهتر شود.

چرا چنین صحبتی میکنید؟

من بازیهای صادقی را در چند دیدار تیم امید دیدم. به همین خاطر مطمئن بودم او می‌تواند فوتبالیست بزرگی باشد. البته این به شرط آن است که مربی استقلال از او درست و به موقع استفاده کند که البته با گلهایی که در بازی‌های دوستانه میزند نشان داده ساپینتو به خوبی بازیکنش را شناخته است. باوجود این صادقی در تیم استقلال دیگر هوادار استقلال نباید ناراحت رفتن آن صادقی به پرسپولیس باشد. مطمئن باشید این صادقی از آن صادقی هم بهتر است.

حضور محمد محبی در استقلال چقدر می‌تواند به این تیم کمک کند؟

من سه سال پیش که محبی برای سپاهان بازی میکرد گفتم این بازیکن را به استقلال بیاورید. مصاحبه‌هایم موجود است. یک بازیکن خوش‌فکر، پا به توپ و شوت زن. استقلال به چنین بازیکنی پشت سر مهاجمان نیاز دارد البته این برای استقلال کافی نیست.

چطور؟

استقلال باید یک پلی میکر هم داشته باشد. شاید محبی بتواند پشت مهاجمان توپ گیری کند و آنها را در موقعیت خوب گلزنی قرار بدهد اما بازیساز نیست. استقلال هنوز به یک‌هافبک بازیساز نیاز دارد.

درباره بازی اول استقلال مقابل سپاهان صحبتی دارید؟

نمی‌توان درباره بازی‌های ابتدایی لیگ نظر خاصی داد ضمن اینکه ما هنوز این تیم را ندیده ایم و از استقلال مدل جدید شناختی نداریم. البته خوب است استقلال این بازی را با برد پشت سر بگذارد اما به طور معمول ۳ یا ۴ هفته طول می‌کشد تا هر تیمی در فصل جدید خودش را بشناسد.

فکر می‌کنید اصلا ساپینتو بتواند استقلال را به قهرمانی برساند؟

کار آسانی نیست امسال همه تیم‌ها خوب بسته شده اند و یارگیری مطلوبی داشتند. این کار استقلال را سخت می‌کند. اما اگر بدنسازی استقلال ظرف این مدت خوب بوده باشد شاید این امکان برایش به وجود بیاید.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *