بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

یورگن کلوپ: جام جهانی در زمان اشتباهی برگزار می‌شود؛ چرا کسی از فشردگی تقویم حرفی نمی‌زند؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۸

یورگن کلوپ می‌داند تقویم فشرده بازی‌ها چه مشکلاتی ایجاد می‌کند اما از این عصبانی است که کسی در این خصوص اعتراضی نمی‌کند. 

طرفداری | در نخستین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، عصر شنبه ساعت 16:00 به وقت تهران تیم‌های فولام و لیورپول در استادیوم کراون‌کاتیج مقابل یک‌دیگر صف‌آرایی می‌کنند. به گزارش لیورپول اکو، یورگن کلوپ سرمربی قرمزها در نشست خبری پیش از اولین بازی تیمش در لیگ برتر انگلیس، پاسخ‌گوی سوالات خبرنگاران شد. شروع فصل جدید:

انتظارات و رویاهای بزرگ از حالا شروع می‌شود و باید موثرتر باشیم. آزمون واقعی فرا رسیده است. همه تیم‌های لیگ پیشرفت کرده‌اند و از فصل گذشته تجربه گرفته‌اند. تنها چیزی که باید به آن فکر کنیم، کارهای خودمان است.   رویارویی با فولام:

فولام فصل قبل خیلی خوب کار کرد. آن‌ها در عین صعود کردن، «فوتبال» بازی کردند که این یکی از سخت‌ترین کارها در چمپیونشیپ است. برای فولام نهایت احترام را قائلم و آن‌ها واقعا تیم خوبی هستند. فابیو [کاروالیو] برای فولام خیلی مهم بود؛ هری ویلسون هم همین‌طور. کاروالیو یک بازیکن بسیار خوب و استعدادی بزرگ است که اهمیت زیادی برای تیم ما دارد. او هم‌چون هاروی الیوت آماده است.   خریدهای جدید:

مصدوم‌های زیادی داشته‌ایم اما چیزی از نظر تمایل برای خرید جدید عوض نشده است. بدشانس بوده‌ایم و دیوگو ژوتا را به علت مصدومیت نداشتیم. سیمیکاس در شرایط تمرینی بدشانس بود. او شاید هفته آینده بتواند تمرین کند. نمی‌توانیم مشکلات مصدومیت را با خرید جدید حل کنیم. در حال حاضر این برای ما معنایی ندارد اما پنجره تابستانی هنوز باز است و باید ببینیم چه می‌شود. آلیسون خوب است و امیدواریم مصدومیت کرتیس جونز را در زمان درستی فهمیده باشیم. گاهی اوقات بازیکنان جوان واکنش عصبی دارند و باید مراقب این وضعیت باشیم. فکر می‌کنم نبی کیتا امروز برمی‌گردد. دیروز او علائم بیماری داشت اما کووید نیست.   مشکلات تقویم فشرده:

تقویم کاملا شلوغ است. مشکل من این است همه می‌دانند تقویم فشرده این چنینی درست نیست اما کسی درباره‌اش صحبت نمی‌کند. فیفا، یوفا، اتحادیه فوتبال انگلیس و لیگ برتر، لطفا همه در این باره توضیح بدهید! باید در یک جلسه که موضوع آن مهم‌ترین بخش فوتبال است، صحبت کنیم. بازیکنان، مهم‌ترین بخش فوتبال هستند. این جام جهانی بنا به دلایل اشتباه، در زمان اشتباهی برگزار خواهد شد.  وضعیت داروین نونیز:

 داروین آماده است. او برای عادت کردن به برخی چیزها زمان می‌خواهد اما همین حالا هم می‌تواند کمک حال تیم باشد. داروین آماده است، به این معنا نیست که لزوما باید در ترکیب اصلی قرار گیرد. او گفته بود کمی عصبی است اما سریع جا افتاد و حس می‌کند که در خانه است. نونیز و فیرمینو بازیکنان متفاوتی هستند. هر دو اهل آمریکای جنوبی هستند، هر دو مهاجم هستند اما پست‌های متفاوتی دارند. بابی [فیرمینو] بازیکنی استثنایی است. شیوه فوتبال او خاص است. 

چهار نکته از داروین نونیز که نوید ظهور لیورپول جدید را می‌دهد 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *