بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

چهاردهمین اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از امروز آغاز شد

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 13:03

چهاردهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از ششم تا شانزدهم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تمرینات چهاردهمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از امروز آغاز شد. این اردو در راستای آماده‌سازی ملی‌پوشان برای حضور در بازی‌های پاراآسیایی ناگویا ۲۰۲۶، از ششم تا شانزدهم تیرماه در کمپ تیم‌های ملی فدراسیون برگزار خواهد شد.

در این مرحله از اردو، محسن طلوعی (اردبیل)، ابوالفضل کوه‌پیما و رضا نیک‌سیرت (فارس)، وحید سعادت‌پور (مازندران)، حسن عبدی، فواد مظفری و الیاس مرتضی‌مقدم (خراسان رضوی)، فالح عیاشی (خوزستان)، عبدالجلیل قرنجیک و عرفان بخشنده (گلستان)، ابوالفضل جلائی و امید هادی‌اظهر (تهران)، محمد محمدنژاد و حیدرعلی واعظ (قم)، محمدطاها یارمحمدی و علی طاووسیان (مرکزی) حضور دارند.

ملی‌پوشان در این اردو زیر نظر بهروز سلطانی، سرمربی تیم ملی، و غلامرضا نامی، مربی تیم ملی، تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

همچنین علی آرزومندی به عنوان مدیر فنی، محمد اندایش به عنوان آنالیزور، یاسر گیلکی مربی بدنساز، مجتبی تاج روانشناس، الیاس باستانی‌فر کارشناس تغذیه، بابک محمدی ماساژور و حجت‌الاسلام احمد داعی مربی فرهنگی، کادر فنی تیم ملی را در این اردو همراهی می‌کنند.

 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *