بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سعید عزت‌اللهی محروم شد

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 9:56

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی با دریافت دومین کارت زرد خود در دیدار برابر مصر از دیدار احتمالی ایران در مرحله حذفی محروم شد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب آخرین دیدار خود در رقابت‌های مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف مصر رفته است.

سعید عزت‌اللهی، هافبک تیم ملی در دقیقه ۷۹ کارت زرد گرفت و در صورت صعود ایران به دور بعد، عزت‌اللهی محروم خواهد بود. عزت‌اللهی پیش از در بازی برابر بلژیک هم کارت زرد گرفته بود و به این ترتیب دو کارته شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *