بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

تیم ملی دوباره از استادیوم به فرودگاه می‌رود!

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 6 تیر 1405 | 9:39

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران بدون استراحت پس از بازی با مصر باید سیاتل را به مقصد مصر ترک کنند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران بطور مستقیم از استادیوم سیاتل برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه می‌شود.

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران مانند دو بازی قبل ساعتی پس از پایان بازی خود برای بازگشت به تیخوانا عازم فرودگاه خواهند شد.

پرواز تیم ایران ساعت ۳۰ دقیقه بامداد از سیاتل راهی تیخوانا می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *