حضرتپور: فرانسه باکیفیت بود، اما ما تا آخرین امتیاز جنگیدیم
منبع : خبرگزاری دانشجو
لیبروی تیم ملی والیبال ایران پس از نمایش تحسینبرانگیز شاگردان پیاتزا برابر فرانسه، ضمن ستایش کیفیت فنی حریف، عملکرد ملیپوشان ایران را در این دیدار دشوار، جنگنده و ستودنی توصیف کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا حضرتپور، لیبروی ملیپوش ایران، پس از پایان دیدار نزدیک و نفسگیر برابر فرانسه که با شکست ۳ بر ۲ شاگردان پیاتزا به پایان رسید، ضمن احترام به حریف اظهار داشت: اول از همه باید به تیم ملی فرانسه خسته نباشید بگویم. آنها امروز واقعاً عملکرد بسیار خوبی داشتند و بازی باکیفیتی را به نمایش گذاشتند.
حضرتپور درباره عملکرد ملیپوشان کشورمان در این میدان بزرگ گفت: بچهها تا آخرین لحظه جنگیدند و برای کسب نتیجه، هرچه در توان داشتند به کار گرفتند. فرانسه به عنوان میزبان مسابقات از حمایت هواداران بهره میبرد و شرایط جوی و گرمای سالن نیز بر روند بازی تأثیرگذار بود؛ اما اینها بهانه نیست، چرا که شرایط برای هر دو تیم یکسان بود.
وی افزود: با وجود تمام فشارها و شرایط خاص این بازی، ما سعی کردیم تا امتیاز آخر بجنگیم و در زمین چیزی برای کم گذاشتن باقی نگذاشتیم.
لیبروی تیم ملی در پایان با ابراز رضایت از سطح کیفی مسابقه گفت: من همیشه میگویم کاش در والیبال هم مانند برخی رشتهها نتیجه مساوی وجود داشت و لزوماً برنده و بازندهای تعیین نمیشد؛ چرا که امروز هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و شاهد یک نبرد باکیفیت و دیدنی بودیم که حق هیچکدام از دو تیم، دست خالی ترک کردن زمین نبود.


وعده بزرگ آقای ستاره به هواداران تیم ملی والیبال ایران + جزئیات
اولین واکنش ستاره تیم ملی والیبال ایران پس از شکست مقابل فرانسه
لیست تیم ملی والیبال ایران برای تقابل با آمریکا مشخص شد
واکنش خاص سرمربی تیم ملی والیبال ایران به تقابل با آمریکا
سنگ تمام سرمربی فرانسه برای تیم ملی والیبال ایران
واکنش خاص آقای سرمربی به تقابل حساس ایران و فرانسه در لیگ ملت های والیبال + جزئیات









