بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

لیگ آزادگان؛ صعود نساجی به لیگ برتر +جدول

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 13:35

بازی مهم هفته سی‌ام لیگ دسته یک فوتبال کشور بین تیم‌های نساجی مازندران و مس شهربابک با برد شیرین خانگی قائمشهری‌ها و صعود زودهنگام این تیم به لیگ برتر به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هفته بیست‌ونهم لیگ آزادگان با برگزاری ۹ مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری شد.

در مهم‌ترین مسابقه این هفته، نساجی مازندران موفق شد با یک گل از سد مس شهر بابک گذشته و با توجه به تساوی صنعت نفت مقابل شهرداری بوشهر جشن صعود بگیرد.

شاگردان رضا عنایتی در این جدال حساس با ارائه یک بازی حساب‌شده به برتری یک بر صفر دست یافتند تا صعودشان را به لیگ برتر در فاصله چهار هفته به پایان مسابقات قطعی کنند.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست‌ونهم به شرح زیر است:

نیروی زمینی صفر – فرد البرز ۲

داماش گیلان یک – کاراگستر یک

مس کرمان یک – پارس جنوبی جم یک

بعثت کرمانشاه صفر – هوادار یک

سایپا یک – آریو اسلامشهر صفر

نود ارومیه صفر – پالایش نفت بندرعباس ۲

نساجی مازندران یک – مس شهر بابک صفر

شناورسازی قشم ۴ – نفت و گاز گچساران ۲

صنعت نقت آبادان یک – شهرداری نوشهر یک

لیگ آزادگان؛ صعود نساجی به لیگ برتر +جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *