بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

رد صحبت های وزیر ورزش/ VAR به نیم فصل دوم هم نمی رسد!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 1 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۳:۳۸

برخی از داوران مطرح فوتبال کشورمان موضوع ورود VAR را رد می کنند و می گویند امکان ندارد در نیم فصل دوم بازی های لیگ برتر بتوان از این تکنولوژی استفاده کرد.  یکی از این ها اشکان خورشیدی است که اتفاقا در تست آمادگی جسمانی پیش از فصل داوران نمره قبولی نگرفت.

او می گوید: من نسبت به این موضوع خوش بین نیستم. ما در نیم فصل نخست به طورحتم این تکنولوژی را نخواهیم داشت و در دور برگشت هم من بعید می دانم که بتوانیم از آن استفاده کنیم. تنها بحث خرید مطرح نیست که البته ما در این زمینه هم مشکل داریم. باید دوره هایی را در ایران زیر نظر فیفا برای داوران برگزار کنیم و تا زمانی که این کلاس ها برگزار نشود حتی  اگر VAR هم بخریم قادر به استفاده از آن نخواهیم بود.

علی خسروی یکی از اعضای کمیته داوران هم در این باره گفت: حمید سجادی استاد من بوده و دوستش دارم. خیلی هم قشنگ صحبت می‌کند اما پروسه VAR دست‌کم نیاز به یک سال و نیم زمان دارد. ابتدا باید دستگاه‌ها نظارتی آن را تایید کنند و سپس خریداری شوند، آموزش داده شوند، به صورت آفلاین و در ادامه آنلاین مورد استفاده قرار بگیرند. قطعا به نیم فصل دوم نمی‌رسند اما امیدواریم وزیر ورزش ورود کند تا هر ماه یک کار را انجام بدهیم.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها :

خرید بلیط اتوبوس

یک پاسخ به “رد صحبت های وزیر ورزش/ VAR به نیم فصل دوم هم نمی رسد!”

  1. حمید گفت:
    0
    0

    با سلام خواهشاً به آقای خسروی بگین بجای سنگ اندازی حالا که وزیر قول داده تا نیم فصل راه اندازی شده کنم کنند نه اینکه برای دیده شدن همه روزه مصاحبه کنند تا دیده شوند حالا ما قانع نشدیم این آقا موافق varهستن یا مخالف اگه این سیستم خریداری بشه تا ورزشگاهها تجهیز شن این آقایون با مکاتبه با فیفا میتونن آموزش روش وع کنند تا نیم فصل تعدادی از بازیها با varبرگزار سه اگه بلد نیستن اجازه بدهند اونهایی که دلسوز هستن کار رو پیش ببرند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *