بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مهدی طارمی: بدشانس بودیم و اگر تجربه بازی بین‌المللی بیشتری داشتیم، می‌توانستیم ببریم + فیلم

نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران ؛ پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 2:36


مهدی طارمی در مصاحبه بعد از بازی خاطرنشان کرد: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت و گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد؛ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ مهدی طارمی در مصاحبه بعد از بازی خاطرنشان کرد: کسی از ما انتظار این نمایش را نداشت و گلی که زدیم، تمرین‌شده بود اما با بدشانسی آفساید شد؛ تمام تلاش‌مان را می‌کنیم به هدف‌مان برسیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *