بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

بیرانوند: در بازی سنگین نتیجه خوبی گرفتیم

منبع : خبرگزاری تابناک
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 تیر 1405 | 1:22

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: در یک بازی بسیار سنگین نتیجه خوبی گرفتیم اما هنوز هیچ چیزی تمام نشده است.

بیرانوند: در بازی سنگین نتیجه خوبی گرفتیم

وی افرود: پس از ۱۰ نفره شدن حریف مقداری عقب نشست و دنبال این بود در صورت اشتباهات ما توپ بگیرد و ضد حمله بزند. خدا را صد هزار بار شکر اما اگر تمرکز بیشتری داشتیم می‌توانستیم این بازی را ببریم. درود به غیرت و شرف تمام بازیکنانی که امروز با قلب‌شان و برای تمام ایرانی‌هایی که امروز در استادیوم بودند و در کشورمان ما را می‌دیدند، بازی کردند. امیدوارم مردم از عملکرد ما رضایت داشته باشند.

دروازه‌بان تیم ملی درباره عملکرد فوق‌العاده خودش، خاطرنشان کرد: خدا را شکر. تمام اتفاقات امروز در ابتدا از مهدی طارمی و سایر بازیکنان زحمت‌کش شروع می‌شود. همچنین نفراتی که روی نیمکت نشسته و مرا تشویق می‌کنند. یک گروه خیلی خوب در بخش دروازه‌بانی تیم ملی شامل من، پیام نیازمند، سیدحسین حسینی، محمد خلیفه و آلین دینکا مربی دروازه‌بان‌هایمان داریم. برای جام جهانی تمرینات خیلی خوب و منظمی را پشت سر گذاشتیم اما هنوز هیچ چیزی تمام نشده است.

بیرانوند ادامه داد: کار ما با این نمایش در بازی آخر سخت‌تر شده و امیدوارم با تمرکز بیشتر صعود کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *