بازگشت زودهنگام نساجی به لیگ برتر
منبع : خبرگزاری تابناک
نساجی مازندران اولین تیم صعود کرده به بیست و ششمین دوره لیگ برتر نام گرفت.

به گزارش تابناک، تیمهای نساجی مازندران و مس شهربابک در چارچوب هفته سیام لیگ دسته یک آزادگان از ساعت ۱۹ در استادیوم شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند و در پایان نساجی با تک گل پوریا رضا زاده به برتری رسید تا ضمن حفظ صدرنشینی، صعود خود را به لیگ برتر قطعی کند.
نساجی مازندران ۶۳ امتیازی شد و مس شهربابک ۵۸ امتیازی باقی ماند. با توجه به توقف صنعت نفت آبادان مقابل شهرداری نوشهر، نماینده خوزستان ۵۰ امتیازی شد تا در فاصله ۴ هفته تا پایان فصل، فاصله صدر جدول با تیم سوم ۱۳ امتیاز شد و، چون دو تیم اول به صورت مستقیم به جلیگ برتر صعود میکنند، نساجی اولین تیم راه یافته به لیگ برتر است.


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
ستاره خارجی پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
ادامه مذاکرات پرسپولیس و اسکوچیچ در ترکیه
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال









