بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

عزت‌اللهی: ما هم ایرانیم؛ دست و پا بسته نیستیم و با همه وجود می‌جنگیم

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه 31 خرداد 1405 | 6:36

بازیکن تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با بلژیک گفت: بار‌ها در میدان‌ها و بازی‌های سخت نشان داده‌ایم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئن باشید فردا همه وجود خود را می‌گذاریم تا باعث افتخار همه ایرانی‌ها شویم، اما نتیجه دست خداست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو؛ سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی در نشست خبری پیش از بازی با بلژیک گفت: قطعا به نکته درستی اشاره کردید. تیم ما ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان است و همه سعی و تلاش خود را در این چند روز با توجه به آنالیز کادرفنی و تمریناتی که برای بچه‌‌ها در نظر گرفته به کار گرفتیم. قطعا می‌دانیم با چه تیم بزرگی روبه‌رو هستیم اما ما هم ایرانیم و بازیکنانی داریم که پتانسیل خیلی بزرگی دارند. 

وی افزود: بارها در میدان‌ها و بازی‌های سخت نشان داده‌ایم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و مطمئن باشید فردا همه وجود خود را می‌‌گذاریم تا باعث افتخار همه ایرانی‌ها شویم اما نتیجه دست خداست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *