بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

صعود تیم اول ایران به نیمه‌نهایی تور آسیایی والیبال ساحلی

منبع : خبرگزاری دانشجو
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 30 خرداد 1405 | 14:59

در مرحله یک‌چهارم نهایی تور آزاد آسیایی والیبال ساحلی یون‌یانگ، دو تیم ایران برابر هم قرار گرفتند که در پایان تیم نخست ایران با پیروزی دو بر یک راهی مرحله نیمه‌نهایی شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد آسیایی یون‌یانگ که از روز پنج‌شنبه ۲۸ خرداد با حضور ۲۴ تیم آغاز شده است، ظهر امروز با برگزاری دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی پیگیری شد.

در یکی از دیدارهای این مرحله، دو تیم ایران از ساعت ۱۱:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان تیم «ایران الف» موفق شد با نتیجه دو بر یک «ایران ب» را شکست دهد و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند.

در این مسابقه، عباس پورعسگری و علیرضا آقاجانی در ست نخست با نتیجه ۲۱ بر ۱۶ به پیروزی رسیدند، اما در ادامه رحمان رئوفی و عبدالرئوف بستگانی توانستند دو ست بعدی را با امتیازهای ۲۱ بر ۱۸ و ۱۵ بر ۱۰ به سود خود به پایان برسانند و جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را کسب کنند.

مرحله نیمه‌نهایی تور آزاد آسیایی یون‌یانگ فردا (یکشنبه ۳۱ خرداد) برگزار می‌شود و تیم اول ایران در این مرحله به مصاف تیم «چین یک» متشکل از وانگ و دو هونگجون، نمایندگان میزبان مسابقات خواهد رفت.

گفتنی است رحمان رئوفی و عبدالرئوف بستگانی هدایت ملی‌پوشان ایران را در این رقابت‌ها بر عهده دارند و حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور اعزامی ایران در این تور حضور دارد.

ملی‌پوشان ساحلی ایران پس از پایان این رقابت‌ها در تور والیبال ساحلی «فوچرز ۲۰۲۶ شیائوشان» در شهر هانگژو شرکت خواهند کرد؛ مسابقاتی که از چهارم تا هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

دسته بندی ها : خبرگزاری دانشجو
برچسب ها :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *