بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

مورایس: ساپینتو به من گفت در بازی اول جنگ می‌شود/ نسبت به حضور در ایران بی میل بودم

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۱

سرمربی سپاهان در مورد تقابل هفته نخست با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی سپاهان در گفت‌وگو با کانال 11 پرتغال، درخصوص ملاقات با سرمربی استقلال اظهار داشت: ساپینتو را به‌صورت اتفاقی در یک رستوران دیدم و او به من گفت در بازی اول جنگ می‌شود! با این حال ساپینتو بسیار صمیمانه برخورد کرد و همه چیز را به میز ما آورد.

وی درباره پاسخ مثبت خود به پیشنهاد باشگاه سپاهان تصریح کرد: ایران را نمی‌شناختم و نسبت به این پیشنهاد بی‌میل و نامطمئن بودم. با این حال ایران را دیدم و از احساس و دیده‌های خودم بدم نیامد. در اصفهان، پایتخت قبلی ایران کار می‌کنم که شهر دوم ایران است،‌ اما دو برابر لیسبون یا بیشتر از این رقم جمعیت دارد.

سرمربی سپاهان با تمجید از دیار نصف جهان خاطرنشان کرد: اصفهان شهری بسیار بزرگ است که ترافیک زیادی دارد، اما خیابان‌هایی زیبا با درختانی در کنار یکدیگر در این شهر دیده می‌شوند. معماری اصفهان فوق‌العاده و باستانی است.

مورایس طلایی‌پوشان را ستود و گفت: بازیکنان ما کیفیت و توانایی یادگیری بالایی دارند. آنها کنجکاو و از لحاظ فنی پیشرفته هستند و مسائل تاکتیکی را به‌راحتی درک می‌کنند. تیم هنوز خلأهایی دارد. مردم ایران بسیار هیجان‌زده فوتبال هستند و با این ورزش زندگی می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *