بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اولین بازی استقلال یک جنگ تمام‌عیار است/ سخت‌ترین قرعه نصیب آبی‌پوشان شده است

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۰:۴۵

احمد جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرورزشی درباره عملکرد یارگیری استقلال در فصل پیش‌رو اظهار داشت: در مجموع عملکرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات برای فصل بیست‌ودوم مناسب بود. به جز حسین‌زاده که ترانسفر شد و دانشگر که به سپاهان پیوست، سایر نفرات تمدید کردند که موضوع بسیار مهمی بود، ضمن اینکه نفرات خوبی هم جذب شدند تا تیم نسبت به فصل گذشته قدرتمندتر شود.

وی افزود: شاید خیلی‌ها انتقاد کنند که استقلال در خط حمله مهاجم زیاد جذب کرده و ترافیک شدیدی به وجود آمده است اما من این‌طور فکر نمی‌کنم چراکه شنیدم سیستم ساپینتو هجومی است و قصد دارد با سه مهاجم ترکیب تیمش را به میدان بفرستد. بنابراین تعداد تعویض‌ها در خط حمله بیشتراست و باید سرمربی ۷ یا ۸ مهاجم در تیمش باشد، تا از آنها استفاده کند.

جمشیدیان در ادامه به قرعه استقلال در لیگ برتر اشاره کرد و گفت‌: به نظر من قرعه آبی‌پوشان در لیگ برتر بسیار سخت است، به‌خصوص در اولین بازی که استقلال باید از سپاهان پذیرایی کند. هر دو تیم مدعی هستند و در تیم زردپوشان اصفهانی هم بازیکنان خوبی جذب شده‌اند و کادر فنی با تجربه این روی نیمکت سپاهان قرار گرفته است. بازی دو تیم همیشه نزدیک و نفسگیر برگزار شده است و باز هم می‌گویم این دیدار سخت‌ترین دیدار برای استقلال است و شاهد یک جنگ تمام عیار در آزادی هستیم.

هافبک آبی‌پوشان خاطرنشان کرد: به نظر من بار روانی روی تیم استقلال است چراکه این تیم فصل گذشته بدون باخت قهرمان شد و برای دفاع از عنوان قهرمانی کارش در این فصل خیلی سخت است.

جمشیدیان در پایان در مورد قیمت بازیکنان در لیگ برتر، توضیح داد: واقعاً بعضی از بازیکنان خارج از عرف پول می‌گیرند و هیچ متر و معیاری برای قیمت بازیکنان وجود ندارد. در لیگ برتر ۴ یا ۵ تیم هستند که هزینه زیاد می‌کنند و چند تیم وجود دارد که با بودجه دو یا سه بازیکن تیم‌های مدعی در لیگ برتر حاضر می‌شوند. بازیکنان نیمکت‌نشین هم قیمت‌های غیرمتعارفی دارند و متأسفانه بازیکن نیمکت‌نشین فصل گذشته در این فصل ۷ یا ۸ میلیارد گرفته است. اگر قیمت فوتبالیست‌ها به همین منوال پیش برود، چند سال دیگر بودجه باشگاه‌ها ته می‌کشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *