بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

جنپو قراردادش را با استقلال فسخ کرد

منبع : مشرق نیوز
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 16 خرداد 1405 | 15:21

بازیکن تیم فوتبال استقلال قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرد.

به گزارش مشرق، موسی جنپو بازیکن استقلال قرارداد خودش را با این تیم فسخ کرد.

چنپو که دو هفته پیش به باشگاه استقلال بابت پرداخت نشدن مطالباتش نوتیس ارسال کرده بود با ارسال ایمیل به باشگاه استقلال قرارداد خود را یک طرفه فسخ کرد.

با فسخ یک طرفه چنپو با استقلال به زودی این بازیکن از آبی پوشان با فیفا شکایت خواهد کرد. او که با سر و صدای بسیاری به استقلال آمده بود، نتوانست نمایش خوبی داشته باشد و بدون گل و پاس گل استقلال را ترک کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *