کسی دوست ندارد با تیم ایران بازی کند/ تیم ملی را برای جام ملتها جوان کنید
منبع : خبرورزشی
لغو مکرر بازیهای دوستانه تیم ملی باعث نگرانی پیشکسوتان و کارشناسان این رشته محبوب ورزشی کشورمان شده است.
ناصر ابراهیمی سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان در صحبتی که با خبر ورزشی انجام داد، درباره چرایی لغو دیدارهای پیشبینی شده برای مصاف دوستانه به تیم ملی اظهار داشت: متاسفانه شرایط گونهای شده که کسی دوست ندارد با کشور ما فوتبال بازی کند. حتی تیمهای درجه ۳ دنیا هم برای ما ناز میکنند و در شرایطی که ما خودمان کم کم داریم تبدیل به یک تیم درجه ۳ در قاره آسیا میشویم این وضعیت میتواند در آینده نزدیک اوضاع نتیجهگیری برای تیم ملی را از این هم بدتر کند.
وی همچنین درباره در پیش بودن جام ملتهای آسیا در دی ماه سال جاری گفت: اگر ما به جام جهانی رفتیم که هیچ، اما اگر نرفتیم به نظر من امیر یا هر کس دیگری که سرمربی تیم ملی باشد باید دست به جوانگرایی بزند. این دوره از مسابقات جام جهانی که رونالدو و مسی هم هستند دیگر برای پا به سن گذاشتهها آخرین فرصت حضور است. اگر قرار باشد ما با همین بچههای سن و سالدار به جام ملتها برویم آنجا هم نتیجه نمیگیریم.
متن کامل گفتگو را اینجا بخوانید.
بیشتر بخوانید: ملیپوش اسبق: نباید برای جام جهانی به آمریکا برویم/ ظاهرا بازی در آمریکا برای عدهای آرزوست


افشاگری رئیس فدراسیون فوتبال از پشت پرده یک تصمیم جنجالی
درخشش علیرضا بیرانوند ، صدای علی پروین را هم درآورد
سنگ تمام ویژه مربی مطرح لیگ برتری برای علیرضا بیرانوند + جزئیات
انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد ستاره های ایران مقابل بلژیک
سنگ تمام خاص مدیر تیم ملی فوتبال ایران برای بیرانوند









