دعوت از ۲۲ جودوکار به اردوی تیم ملی نوجوانان
منبع : خبرگزاری میزان
۲۲ جودوکار به اردوی تیم ملی نوجوانان ایران دعوت شدند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، اردوی آماده سازی تیم نوجوانان ایران از روز یکشنبه ۱۳ اردیبهشت در سالن شهید کبکانیان تهران آغاز خواهد شد و تا ۲۱ همین ماه ادامه خواهد داشت.
این اردو به منظور آمادهسازی جودوکاران نوجوان برای حضور در رقابتهای پیشرو و المپیک داکار در سنگال برگزار خواهد شد. از سوی مسعودحاجی آخوندزاده نفرات زیر به این اردو دعوت شدهاند:
سبحان حکیمی، سامان سلیمانی، محمدحسن پیروزه، امیرحسین سعادتی، پوریا کارگر، ارسلان بیگلرزاده، امیر تقی زاده، امیررضا علیزاده و محمدامین بابادی (خراسان رضوی)، محمد برفراز، طهماسب طهماسبی، علیرضا دهخدا و ابوالفضل نظری (خراسان شمالی)، محمد تکه و محمد پاینده (مازندران)، محمدرضا کاظمی (البرز)، محمد حدیدی و ابوالفضل جعفریان (خوزستان)، رضا کچیانی نژاد (گلستان)، حسین نوین (تهران)، امیررضا روستائی و محمدصالح برزو (فارس)












