رئیس فدراسیون والیبال:خط قرمز همه ما ایران است/ کموکاستیها را با غیرت جبران میکنیم
منبع : خبرگزاری دانشجو
سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال گفت: سال سخت پیشرو داریم و بازیکنان باید با غیرت و همت کمبودها را جبران کنند.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سیدمیلاد تقوی، رئیس فدراسیون والیبال در حاشیه نخستین تمرین تیم ملی والیبال اظهار داشت: سال سختی را شروع کردیم، اما در ادامه، روزهای سرشار از نور پیش رو داریم. مسیر دشواری در پیش است و همه ما تلاش کردیم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهیم. قطعاً بازیکنان نیز بیکار نبودند و حداقل انتظار این بود که در آمادگی کامل قرار داشته باشند.
وی گفت: امسال فضا کمی متفاوت است و تمایل من این است که شما بیشتر در عرصه ورزشی فعالیت کنید و کمتر به مسائل سیاسی بپردازید. سیاست یعنی احترام گذاشتن به نظرات یکدیگر. ما در چارچوب تیم ملی کنار هم جمع شدهایم و موظفیم به این چارچوب پایبند باشیم.
رئیس فدراسیون والیبال تاکید کرد: اما امروز صحبت از غیرت و حیثیت است و موضوع فقط مسائل داخلی نیست. من به اختلاف نظرها و سلیقهها کاری ندارم و به همه احترام میگذاریم، اما خط قرمز ما کشور است؛ بنابراین وظیفه داریم از خاک ایران دفاع کنیم.
تقوی گفت: اردوها دیر شروع شد و محل برگزاری آن تغییر کرد، اما باید این کمبودها و کاستیها را با همت و غیرت جبران کنیم. مردم به دنبال امید هستند و شما باید پنجره این امید باشید.


واکنش خاص آقای سرمربی به تقابل حساس ایران و فرانسه در لیگ ملت های والیبال + جزئیات
کاروان تیم ملی والیبال ایران به فرانسه رسید + جزئیات
دردسر جدید برای ستاره تیم ملی والیبال ایران سوژه شد
کاروان تیم ملی والیبال ایران راهی صربستان شد + جزئیات
لیست تیم ملی والیبال ایران برای تقابل با آرژانتین اعلام شد
سرمربی تیم ملی والیبال ایران باخت سنگین را گردن گرفت !! + جزئیات









