بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

حرکت زیبای بازنده‌های مسابقه درون تیمی ایران

منبع : خبرانلاین
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه 12 اردیبهشت 1405 | 0:33

بازنده‌های نخستین بازی درون گروهی تیم ملی، پس از شکست دیروز، مبلغی را صرف امور خیریه کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی ایران روز گذشته نخستین بازی درون گروهی خود را در ورزشگاه دستگردی (پاس قوامین) تهران برگزار کرد که در این دیدار، تیم سفید با تک گل محمد حسین کنعانی‌زادگان، یک بر صفر به پیروزی رسید.

پس از پایان بازی و طبق هماهنگی با سرمربی تیم ملی، بازیکنان تیم بازنده مبلغی قابل توجه جمع‌آوری کرده و آن را به امور خیریه اختصاص دادند.

از زمان آغاز سرمربیگری امیر قلعه‌نویی در تیم ملی، ملی‌پوشان حساب خیریه‌ای افتتاح کرده‌اند که مسئولیتش برعهده کاپیتان‌های این تیم است.

این تصمیم در راستای مسئولیت اجتماعی ملی‌پوشان و حمایت از اقدامات خیرخواهانه اتخاذ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *