تراکتور ستارهاش را از دست خواهد داد!
منبع : خبرانلاین
بازیکن ملیپوش تراکتور از لژیونر شدن خود در فصل آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی هاشمنژاد درباره وضعیت قرارداد خود با باشگاه تراکتور، اظهار داشت: با این باشگاه قرارداد دارم. در چهار سالی که در تراکتور بودم، محمدرضا زنوزی خیلی به من لطف داشت و تمام امکانات یک بازیکن حرفهای را در اختیارم قرارداد. پیش از شروع این فصل با من و امیرحسین حسینزاده صحبت کرد و گفت امسال در لیگ نخبگان به ما کمک کنید.وی افزود: با این حال اولویت من پیشرفت و افتخار رقم زدن برای کشورم است. زنوزی به من گفت تمام تلاش خود را میکنم فصل آینده لژیونر شوید. هدف من هم همین است.وینگر ملیپوش تراکتور تصریح کرد: من فصل بعد در تراکتور نمیمانم زیرا صحبتها به این شکل است که به امید خدا فصل آینده لژیونر میشوم.


افشاگری رئیس فدراسیون فوتبال از پشت پرده یک تصمیم جنجالی
لغو جام حذفی در فصل جاری؛ یکی از هیجانانگیزترین رقابتها حذف شد
درخشش علیرضا بیرانوند ، صدای علی پروین را هم درآورد
سنگ تمام ویژه مربی مطرح لیگ برتری برای علیرضا بیرانوند + جزئیات
انتقاد پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد ستاره های ایران مقابل بلژیک
سنگ تمام خاص مدیر تیم ملی فوتبال ایران برای بیرانوند









