بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی ایران: با سخت‌ترین شرایط آمدیم/ با غیرت بچه‌ها چین را شکست دادیم

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 اردیبهشت 1405 | 16:56

قدسی نژاد پس از قهرمانی در بازی‌های ساحلی آسیا گفت: ملی‌پوشان با غیرتی مثال‌زدنی در فینال مقابل چینِ میزبان پیروز شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان – حمید قدسی‌نژاد سرمربی تیم ملی واترپلو ساحلی کشورمان پس از قهرمانی تیمش در مسابقات واترپلو ساحلی ششمین دوره بازی‌های آسیایی ساحلی سانیا، اظهار داشت: خدا را شکر که توانستیم مدال طلا را بگیریم. شرایط حضور در این مسابقات خیلی سخت بود و با شرایط بسیار دشواری به این رقابت‌ها آمدیم.

وی افزود: ما ۱۰ روز قبل از مسابقات در اینجا حاضر شدیم؛ از همه کسانی که باعث شدند زودتر در مکان مسابقات حاضر شویم، تشکر می‌کنم. بچه‌ها واقعاً زحمت کشیدند و هدف همه ما مدال طلا بود.

سرمربی تیم ملی در خصوص بازی فینال مقابل چین گفت: چین تیم میزبان و همیشه رقیب ما بوده است. بچه‌ها با انگیزه بالا برای کسب مدال طلا توانستند این مسابقه را ببرند.

 قدسی‌نژاد در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با گرفتن این مدال طلا، توانسته باشیم دل مردم کشورمان را شاد کنیم. از همه کسانی که به ما کمک کردند تا در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و پرچم ایران را بالا ببریم، تشکر می‌کنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *