بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

برناردسکی: لیگ آمریکا شبیه به لیگ برتر انگلیس است؛ بدترین سال دوران بازی ام با پیرلو بود

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۷ مرداد ۱۴۰۱ | ۳:۵۹

یوونتوس قرارداد فدریکو برناردسکی را تمدید نکرد و او با وجود آنکه پیشنهاداتی در سری آ و اروپا داشت، ترجیح داد در 28 سالگی به لیگ MLS و باشگاه تورنتو اف سی بپیوندد. وینگر ایتالیایی در کنفرانس خبری در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد و در مورد اولین بازی اش در لیگ جدید که او 1 گل و 1 پاس گل ثبت کرد، گفت:

بازی اول خوب پیش رفت و از شرایط راضی ام. انتظار نداشتم استحکام و سرعت در این لیگ انقدر بالا باشد. هنوز جای پیشرفت هست اما نسبت به سال های گذشته، فوتبال آمریکا پیشرفت بسیار زیادی کرده است. از نظر فیزیکی واقعا غافلگیر شدم و بازیکنان هم بدن فوق العاده ای دارند. 

فوتبال در آمریکا شبیه به کدام کشور در اروپا است؟

از نظر تاکتیکی فوتبال آمریکا در سطح ایتالیا نیست. ما در ایتالیا به همه تاکتیک آموزش می دهیم. در سوی دیگر فوتبال در آمریکا شباهت بیشتری به لیگ برتر انگلیس دارد. 

چرا فوتبال آمریکا را ترجیح دادید؟

من پیشنهادات زیادی داشتم اما انتخابم را کرده بودم. من در بهترین باشگاه ایتالیا بازی کردم. در تورین به عنوان یک انسان و فوتبالیست رشد کردم. جام های زیادی با پیراهن یوونتوس و تیم ملی گرفتم. به چالش جدید در بخش دیگری از دنیا نیاز داشتم. 

آیا در یوونتوس شرایط خوب پیش نرفت؟

در این 5 سال من لحظات سختی داشتم. در دوران پیرلو زیاد مستمر بازی نکردم زیرا با آن سبک بازی نتوانستم وفق پیدا کنم اما من بازی های زیادی در یوونتوس انجام دادم و همیشه جایگاه خودم را به دست می آوردم. واضحا همیشه لحظات سختی وجود دارد اما من همیشه به آن شرایط با سری بالا غلبه کردم. بدترین سال دوران ورزشی ام زیر نظر پیرلو بود اما در پایان فصل با قهرمانی در یورو وضعیت را تغییر دادم. 

تغییرات زیاد در نیمکت یوونتوس این تیم را ضعیف تر کرد؟

وقتی در یک باشگاه، پروژه وجود داشته باشد، همه چیز آسان تر می شود. وقتی مربیان مدام تغییر کنند، همه چیز سخت تر است. شاید من هم از این بابت ضرر کردم زیرا بارها پست بازی من تغییر کرد اما حسرتی ندارم. با همه مربیان رابطه خوبی داشتم؛ حتی با پیرلو. رابطه ام با آندره آ فوق العاده است. 

ناپولی به شدت در پی جذب برناردسکی بود. او در این مورد گفت:

آنها علاقه زیادی داشتند. دی لورنتیس شخصا با ایجنت من مذاکره می کرد. 

یوونتوس در فصل جدید چگونه خواهد بود؟

یوونتوس به قهرمانی عادت دارد. هر سال آنها تیمی می سازند تا قهرمان شود. قهرمانان بزرگی مثل پوگبا و دی ماریا آمده اند. یوونتوس مدعی اصلی اسکودتو خواهد بود؛ مخصوصا که الگری رو نیمکت تیم است. 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *