بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

شکایت ذوب آهن بعد از ثبت رسمی قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۶:۳۸

باشگاه ذوب آهن ادعای مدیر برنامه های سینا اسدبیگی را رد می‌کند.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایلنا، باشگاه ذوب آهن اصفهان بعد از اعلام خبر پیوستن سینا اسدبیگی به پرسپولیس مدعی غیر قانونی بودن این اقدام و داشتن قرارداد با این بازیکن است و طبق اعلام روابط عمومی باشگاه قرار است از وی و باشگاه پرسپولیس بابت این اقدام شکایت شود. 

بعد از این ادعای باشگاه ذوب آهن بود که مدیر برنامه‌های سینا اسدبیگی مدعی شد بندی در قراردادش با ذوب آهن وجود دارد که در طی آن در صورت عدم پرداخت مبلغی به این بازیکن طی مدت ۲۰ روز قرارداد کنسل می‌شود و این بازیکن آزاد خواهد شد و با استناد به این بند قرارداد با ذوب آهن لغو و این بازیکن به پرسپولیس پیوسته است.

مسئولان باشگاه ذوب آهن مشغول پیگیری موارد حقوقی مربوط به این بازیکن و اقدام اخیرش هستند و تمایلی به گفتگو در این خصوص فعلاً ندارند. یکی از مسئولان باشگاه ذوب آهن که نخواست نامش فاش شود در این خصوص گفت:

در ابتدا باید عنوان کنم که مبلغ مورد نظر به بازیکن پرداخت شده و ضمن اینکه قراردادی که منتشر شده هم نشان می‌دهد چنین بندی که به استناد آن قرارداد در چنین شرایطی فسخ شود وجود ندارد. 

او در مورد اینکه باشگاه ذوب آهن برگه قرارداد با اسدبیگی را در اختیار ندارد گفت:

طبق قوانین بین المللی هرنوع ارتباطی از هر طریق برقرار شده باشد و قابل اثبات باشد می‌توان به آن استناد کرد و در فوتبال روز دنیا هم توافقات به شکل‌های مختلف و از راه دور انجام می‌شود و به آن هم استناد می‌شود و لزوماً نیازی به برگه قرارداد فیزیکی نیست. 

او در پایان توضیح داد:

به زودی توضیحات مفصل در این خصوص از سوی مسئول حقوقی باشگاه روی سایت رسمی قرار می‌گیرد و توضیحات کامل در این خصوص داده می‌شود. باشگاه فعلاً منتظر است قرارداد اسدبیگی با پرسپولیس به صورت رسمی ثبت شود تا اقدام به شکایت کند و تا زمانی که چیزی رسماً ثبت نشده صرف گرفتن عکس و اعلام پیوستن این بازیکن در رسانه رسمی باشگاه قابل استناد نیست.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *