بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فتاحی: تبلیغات محیطی را اجرا کردیم و پول خوبی نصیب‌مان شد/ در سال جام جهانی فدراسیون فوتبال اسپانسر ندارد

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۱۱

معاون اجرایی باشگاه استقلال گفت: سال گذشته خودمان تبلیغات محیطی را ا جرا کردیم و پول خوبی نصیب‌مان شد.

به گزارش ایلنا، سعید فتاحی در مورد قرعه‌کشی فصل بیست و دوم لیگ برتر اظهار داشت: با توجه به مشکلاتی که در لیگ ما به خاطر بحث میزبانی و ورزشگاه‌های مشترک وجود دارد، تنها راه قرعه‌کشی همین است. دست‌شان درد نکند قرعه‌کشی در کل خوب بود. 

وی در مورد اینکه با اعلام مسئول مسابقات 6 ورزشگاه آماده میزبانی نیستند، گفت: از دوستان سازمان لیگ خواهشی داریم که خیلی مهم است. زمانی که خودم در سازمان لیگ مسئولیت داشتم روی چمن ورزشگاه‌ها تأکید زیادی داشتم. سال گذشته دیدید که بازی‌ها روی چه چمن‌‌هایی برگزار شدند. واقعاً‌ برای لیگ برتر ما زشت است. اصلاً رختکن نباشد، استادیوم گیت نداشته باشد یا جایگاه تماشاگران خوب نباشد. اما باید چمن خوب داشته باشد یعنی اولویت را روی چمن بگذارند و بعد ان‌شاءالله به بقیه مسائل بپردازند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد اینکه باشگاه استقلال و پرسپولیس فصل قبل اصرار زیادی روی اجرای تبلیغات محیطی داشتند و آیا از این راه پول خوبی نصیب باشگاه‌ها شد، عنوان کرد: قطعاً اینطور بود. این اتفاق همه جای دنیا می‌افتد و خود باشگاه‌ها انجام دادند. چهار هفته اول را خودمان انجام ندادیم. مشکلات اولیه پیش آمد و یکسری نامه‌نگاری‌هایی شد. اتفاقاتی افتاد که ما ضربه بخوریم. قطعاً امسال از سال گذشته خیلی بهتر است. از بقیه مدیرعاملان خواهش می‌کنم که بیایند خودشان انجام بدهند. به نفع‌شان است. هرچند باشگاه‌های صنعتی و معدنی ما واقعاً به 4-5 میلیارد سازمان لیگ احتیاجی ندارند. اصلاً هم برایشان مهم نیست ولی بدانند ساختار باشگاه را درست می‌کنند.

فتاحی ادامه داد: باشگاهداری این نیست که از جای دیگری پول بیاورید باشگاهداری این است که خودتان پول دربیاورید. یکی از این راه‌ها تبلیغات محیطی و بعدی حق پخش تلویزیونی است. ان‌شاءالله همه باشگاة‌ها دست به دست هم بدهند تا حق واقعی باشگاة‌ها را از صداوسیما بگیرند.

وی در مورد اینکه آیا امسال واقعاً اتفاقی در خصوص دریافتی در مورد حق پخش تلویزیونی می‌افتد، اظهار داشت: چون یکسری از باشگاه‌ها به این پول‌ها نیازی ندارند، به جای دیگری وصل هستند، از معدن یا فولادشان  یا جاهای دیگر استفاده می‌کنند، نمی‌آیند پشت باشگاه‌های خصوصی قرار بگیرند. نمی‌دانم ملوان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس باید از کجا پول دربیاورند. یکی از این راه‌ها حق پخش، بلیت‌فروشی و تبلیغات محیطی است غیر از این نیست و همه جای دنیا هم همین است. قطعاً باشگاه استقلال تمام تلاشش را می‌کند. دوست داریم بقیه باشگاه‌ها هم بیایند که بتوانیم حق پخش را بگیریم. خیلی مهم است. نقش رسانه‌ها خیلی مهم است تا این اتفاق بیفتد. اگر این اتفاق بیفتد همه جامعه فوتبال حتی تماشاگران آن نفع می‌برد.

معاون اجرایی باشگاه استقلال در مورد بحث شبکه تلویزیونی باشگاه استقلال و اینکه گفته می‌شود تعطیل شده است، عنوان کرد: اینطور نیست که تعطیل شده باشد. کارهای اولیه‌اش انجام شده، آن روز راه‌اندازی کردیم، ادامه‌اش می‌دهیم و قطعاً باشگاه استقلال شبکه‌اش را راه‌اندازی می‌کند. مشکلات فنی وجود دارد که در حال انجام کارهایش هستند.

فتاحی در مورد اینکه سابقه کار در سازمان لیگ را دارد و هیأت رئیسه این سازمان مدتی است عوض نشده گفت: اجازه بدهید در این خصوص صحبت نکنم. از کسانی که باید این کار را می‌کردند و واقعاً در حق فوتبال ظلم کردند، سؤال کنید. 

وی در خصوص اینکه آیا این هیأت رئیسه انتخابات ندارد، اظهار داشت: بالاخره اساسنامه و قانونی وجود دارد باید رعایت می‌کردند متأسفانه نشده، ان‌شاءالله انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود. رئیس جدید اولین کاری که می‌کند بیاید اساسنامه سازمان لیگ را درست کند .و هیأت رئیسه سازمان لیگ را براساس مجمع سازمان لیگ و نه نظر شخصی انتخاب کنند. 

معاون اجرایی باشگاه استقلال در خصوص اینکه الان فدراسیون فوتبال احتیاج به چه مدیری دارد، عنوان کرد: یک نفر می‌خواهد که انقلابی به وجود بیاورد. انتخابات قبلی را دیدید که چه اتفاقاتی افتاد. بیشترین ضرر را فوتبال کرد. وضعیت فوتبال و تیم ملی را نگاه کنید. با این همه بازیکن ما کجا هستیم؟ سال جام جهانی است اما فدراسیون فوتبال اسپانسر ندارد. این جای تأسف دارد. امیدوارم آدم‌های باتجربه بیایند. فوتبالی‌ها بیایند کمک کنند. دست به دست هم بدهند. فرقی نمی‌کند چه کسی رئیس باشد. همه کمک کنند و فوتبال را نجات بدهند تا اتفاقات خوب بیفتد. 

انتهای پیام/

دسته بندی ها : خبرگزاری ایلنا
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *