بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

پرسپولیسی ها ناراحتی خود را به یحیی اطلاع دادند!

منبع : خبرورزشی
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۱۱

 درحالی که نقل و انتقالات پرسپولیس پس از شروع خوب در پنجره تابستانی، سرعت کندی به خود گرفته و حتی می شود گفت که به نوعی متوقف شده، برخی خبرها حاکی از آن است که تنها یک بازیکن پیش پرداخت گرفته و بقیه بازیکنان به امید گرفتن پیش پرداخت ها و یا پرداخت درصدی از مبالغ قراردادهایشان تا شروع لیگ برتر هستند.

این در حالی است که در بین بازیکنانی که پرسپولیس تاکنون در نقل و انتقالات به خدمت گرفته است تنها به سعید صادقی  پیش پرداخت داشته که آن هم توسط یکی از هواداران متمول این  تیم که ساکن دبی است تامین شده و باشگاه تاکنون برای هیچکدام از بازیکنان جدید و مربیان خارجی که به خدمت گرفته پرداختی مستقیمی نداشته است.

به غیر از اینکه پرسپولیسی ها هنوز پیش پرداختی برای فصل جدید دریافت نکردند، بازیکنان و اعضای کادرفنی این تیم هنوز از فصل گذشته هم طلب دارند و حدود ۲۰ درصد از قراردادشان را دریافت نکردند.این درحالیست که درویش طی روزهای گذشته قول داد به زودی مشکلات مالی برطرف می شود و بازیکنان هم به طلبشان می رسند.

شنیدیم بازیکنان پرسپولیس از وضعیت موجود بسیار گلایه دارند و ناراحتی خودشان را به یحیی گل محمدی هم اطلاع دادند تا باشگاه هرچه زودتر مشکلات مالی را حل کند.

دسته بندی ها : خبرورزشی
برچسب ها : ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *