بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فاصله 30 میلیون یورویی برای توافق بایرن مونیخ و یوونتوس؛ دلیخت ماندنی می شود؟

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۴ تیر ۱۴۰۱ | ۳:۵۸

طی هفته های اخیر بایرن مونیخ و چلسی برای جذب ماتیاس دلیخت با یوونتوس مذاکره کردند اما پیشنهادات آنها نزدیک به خواسته بیانکونری نبود. مدافع هلندی فاصله زیادی با جدایی دارد.

جانلوکا دی مارتزیو گزارش داد بین پیشنهاد بایرن مونیخ و رقم درخواستی یوونتوس بیش از 30 میلیون یورو فاصله وجود دارد. در واقع پیشنهاد بایرن مونیخ با پاداش ها چیزی حدود 60 میلیون یورو بوده و یوونتوس اصلا آن را در نظر نمی گیرد و حدود 90 تا 100 میلیون یورو می خواهد. 

ماتیاس دلیخت اخیرا تمرینات پیش فصل خود را در یوونتوس با جدیت آغاز کرده است. او در بین هواداران یوونتوس حاضر شد و دقایقی را با آنها سپری کرد و امضا داد. وی همچنین در اینستاگرامش تصویری از تمرینات خود را منتشر کرد و با گذاشتن ایموجی سفید و مشکی نوشت:

بازگشت به تمرینات

در سوی دیگر، چلسی به سراغ گزینه های دیگر رفته و خرید کالیدو کولیبالی را قطعی کرده است. بنابراین یوونتوس عجله ای برای فروش دلیخت ندارد و شاید حتی قرارداد او با کمتر شدن رقم فسخ، تمدید شود. دلیخت از ایده پیوستن به بایرن مونیخ استقبال می کند اما مشکلی برای ماندن در یوونتوس ندارد. او و یوونتوس در توافق با یکدیگر هستند که فقط در صورت رسیدن پیشنهاد مهم، جدایی انجام شود. 

 

دسته بندی ها : طرفداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *