بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

اصرار کمیته فنی روی برکناری اسکوچیچ؛ نسخه سرمربی کروات پیچیده می‌شود؟

منبع : خبرگزاری ایلنا
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۱

با وجود اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اعلام کرده هنوز تکلیف اسکوچیچ مشخص نیست ولی اعضای کمیته فنی همچنان روی برکناری اسکوچیچ اصرار دارند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، این روزها بحث نیمکت تیم ملی و سرنوش ماندن یا رفتن دراگان اسکوچیچ در آستانه جام جهانی 2022 قطر از این تیم حسابی داغ است و هر روز شاهد اظهارنظرهای مختلف از سوی مسئولان ذیربط در این خصوص هستیم و در این شرایط تیم ملی و سرنوشت آن دچار بلاتکلیفی شده است.

دو روز قبل بود که کمیته فنی فدراسیون فوتبال طی نشستی که داشتند در نهایت تصمیم به برکناری اسکوچیچ گرفته و صلاحیت او را برای نشستن روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی رد کردند تا پایان کار سرمربی کروات و گمانه‌زنی‌ها در خصوص جانشین او به شکل قوی‌تری در اخبار و رسانه‌ها مطرح شود.

در این شرایط نام‌های مختلفی از جمله گزینه‌های داخلی و خارجی برای جانشینی او مطرح شد و با توجه به اینکه توصیه‌هایی برای استفاده از مربیان داخلی صورت گرفته و همچنین کمبود زمان تا شروع جام جهانی ماجرا به شکلی رقم خورد که از حضور قطعی یک گزینه داخلی به جای اسکوچیچ صحبت شد.

بعد از این ماجرا بود که حسن کامرانی‌فر، دبیرکل فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی عنوان کرد با احترام به نظر هیات رئیسه، فدراسیون فوتبال خودش در این خصوص تصمیم نهایی را خواهد گرفت.

در این شرایط اسکوچیچ روز گذشته به ایران سفر کرد و نشستی با اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال داشت و پس از پایان این نشست 6 ساعته، احسان اصولی به عنوان سخنگو در خصوص این نشست عنوان کرد که به نتیجه نهایی نرسیدند و هنوز تکلیف ماندن یا رفتن اسکوچیچ مشخص نیست و بدین ترتیب به نظر می‌رسید مصوبه کمیته فنی مورد تایید اعضای هیات رئیسه نیست و آنها قصد دارند خودشان در این خصوص به طور مستقل تصمیم گیری کنند.

از صحبت‌های احسان اصولی اینطور برداشت می‌شد که ظاهراً احتمال ابقای اسکوچیچ روی نیمکت تیم ملی افزایش یافته و حتی گمانه زنی ادامه همکاری با او در ادامه راه و در جام جهانی هم مطرح شد و اینطور به نظر می‌رسید که این پرونده با ماندن اسکوچیچ بسته شده است.

اما این پایان کار نبود و اعضای کمیته فنی فدراسیون فوتبال در صحبت‌هایی که صبح امروز داشتند روی رأی و نظر خود اصرار داشتند و اعلام کردند اسکوچیچ برکنار شده و رأی آنها مورد تایید هیات رئیسه قرار خواهد گرفت و بار دیگر صحبت از جانشین سرمربی کروات مطرح شد.

در صحبت های مطرح شده از قطعیت ایرانی بودن گزینه جانشینی اسکوچیچ هم صحبت شد تا ابهامات نیمکت تیم ملی، ماندن یا رفتن اسکوچیچ و معمای انتخاب جانشین برای او به نقطه اول برگردد و باید دید واکنش مسئولان فدراسیون فوتبال به این موضوع چیست.

این در حالیست که در بین گزینه‌های ایرانی از افرادی از جمله علی دایی، جواد نکونام و امیر قلعه‌نویی به عنوان گزینه یاد می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *