بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر اسکوچیچ و حضور کی‌روش در تیم ملی

منبع : خبرگزاری مهر
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ تیر ۱۴۰۱ | ۱۱:۲۱

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال به خبرهای مطرح شده پیرامون برکناری دراگان اسکوچیچ و انتخاب کارلوس کی روش به جای این مربی قبل از جام جهانی واکنش نشان داد.

اصولی در ابتدا گفت: هر از گاهی شایعاتی ایجاد می‌شود. پیش از آنکه بخواهیم ما پاسخگو باشیم، دوستانی که روز گذشته توییت زدند باید درباره دلایل این توییت ها اظهارنظر کنند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: من صبح چهارشنبه در برنامه انتهای الوند در تلویزیون حاضر شدم و درباره تیم ملی صحبت کردم. باز در عرض ۲۴ ساعت نمی دانم چه اتفاقی رخ داد. پنجشنبه روز تعطیل است و کارها با آن فرایند رخ نمی‌دهد. بعد از آن، عده‌ای به صورت سریالی توییت هایی زدند که دغدغه شد.

اصولی تصمیم گیری درباره سرمربیان تیم‌های ملی از جمله سرمربی تیم ملی بزرگسالان را در حیطه اختیارات هیات رئیسه فدراسیون دانست و افزود: هیات رئیسه برای رسیدن به این تصمیم، بر اساس مکانیسم‌ها و سازوکارهای کمیته فنی عمل می‌کند. تا این لحظه تصمیمی برای تغییر و مذاکره با هیچ فردی صورت نگرفته است. اما مهم برای ما، موضوع تیم ملی و گرفتن نتایج درخشان و حضور پررنگ است. در این خصوص دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. نظرات فنی وجود دارد.

سخنگوی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه از این صحبت‌هایش این‌طور برداشت می‌شود که حمایت صد درصدی از اسکوچیچ وجود ندارد و پرونده تغییر سرمربی باز شده است، گفت: این برداشت از صحبت‌های من به این شکل درست نیست. همیشه درها به روی به روز کردن داده‌ها و اطلاعات باز بوده است. در مورد همه تیم‌ها این در باز است. اینکه جمعبندی و تصمیم برای تغییر شکل بگیرد، نیست.

اصولی در واکنش به تحت فشار بودن فدراسیون فوتبال برای برکناری اسکوچیچ اظهار کرد: نظرات و دیدگاه‌های فنی برای تیم ملی متعلق به همه مردم است. وزارت ورزش بالاخره بی ربط نیست و دیدگاه‌هایی دارند و جلساتی تشکیل می‌شود. نکات و دغدغه‌ها و ملاحظات دوستان توسط سرپرست فدراسیون و تیم فنی شنیده می‌شود. این نظرات به هیات رئیسه می‌آید و جمعبندی می‌کنیم. بالاخره بخش فنی وزارت نظراتی دارد ولی تصمیم را فدراسیون می‌گیرد؛ تردید نکنید.

وی گفت: ما نمی‌توانیم جلوی اظهارنظر را بگیریم. نمی‌توانیم بگوییم حرف هیچکس را گوش نمی‌کنیم. این خودکامگی است. باید دیدگاه‌های مختلف را بشنویم!

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه در نهایت و بعد از کسب هر نتیجه‌ای، فدراسیون فوتبال مسئول اصلی اتفاقات و نتایج قلمداد خواهد شد، اظهار کرد: شما به جای اینکه یقه مرا بگیرید یقه آن بزرگواری که توییت کرد را بگیرید!

وی که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می‌کرد، ادامه داد: رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی اگر می‌خواهند به نفع تیم ملی عمل کنند باید همراستایی با منافع تیم ملی داشته باشند نه اینکه هر روز صبح حرفی را مطرح و بحران ایجاد کنند. از صبح دیروز تا دیشب مورد بحث و سئوال بودیم که این اتفاقات چیست.

سخنگوی فدراسیون فوتبال فدراسیون در پایان تاکید کرد: هیچ تصمیمی برای تغییر سرمربی وجود ندارد. هیچ گفتگویی انجام نشده است. نه برانکو نه علی دایی و نکونام و نه کی روش . درباره تغییر به جمعبندی نرسیده‌ایم که اسمی مطرح بشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *