نامه جدید باشگاه استقلال و درخواست از فدراسیون فوتبال
منبع : خبرگزاری مهر
مدیرعامل باشگاه استقلال در تازه ترین نامه خود به رئیس فدراسیون فوتبال خواستار برداشتن سقف افزایش قراردادها شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، باشگاه استقلال که پیش از این با ارسال نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار بخشش محرومیت سرمربی خود شده بود، این بار در نامه ای به مهدی تاج درخواست جدیدی را مطرح کرده است.
علی نظری جویباری مدیرعامل باشگاه استقلال طی نامهای خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، با اشاره به برخی محدودیتهای موجود قانونی که مانع از رشد و موفقیت باشگاههای ایرانی در سطح آسیا میشود، خواهان لغو مصوبه سقف ۳۰ درصدی افزایش قراردادها و سقف قراردادها شد.
در این نامه، مدیرعامل استقلال با اشاره به حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و لزوم پاسداری از نام ایران در این رقابتها و همچنین با اشاره به تورم کشور و نرخ ارز، خواهان بازنگری در دو قانون فوق شده است.


شفافسازی باشگاه استقلال درباره اخبار نقل و انتقالاتی
ستاره خارجی پرسپولیس در آستانه جدایی از این باشگاه
کنایه علی چینی به باشگاه پرسپولیس
ادامه مذاکرات پرسپولیس و اسکوچیچ در ترکیه
پدیده لیگ برتر در سبد خرید باشگاه استقلال
دستیار فرهاد مجیدی در لیست استقلال









