بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

توضیحات مدیرکل دفتر ارتباطات پست درباره برگشت مرسوله تست دوپینگ کشتی‌گیران

منبع : خبرگزاری فارس
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری فارس، به دنبال پخش خبر اختلاف فدراسیون کشتی ایران و ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران (نادو) پیرامون عدم ارسال نمونه های آزمایش دوپینگ ورزشکاران فدراسیون کشتی توسط شرکت ملی پست حسن عمیدی مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست توضیحاتی را ارائه کرد.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست با اشاره به اینکه مرسوله پستی حاوی نمونه آزمایش دوپینگ ورزشکاران فدراسیون کشتی ایران توسط فدراسیون پزشکی ورزشی در ساعت 14 تاریخ   14 اسفند 1400 تحویل شرکت ملی پست شده است، افزود: شرکت پست حسب وظیفه ذاتی خود در اسرع وقت با پرواز شماره 0601 روز یکشنبه 15 اسفند 1400 ساعت 2 و 10 دقیقه بامداد نمونه های دریافتی را توسط شرکت هواپیمایی لوفت هانزا به مقصد آلمان ارسال کرده و ساعت 5 بامداد وارد فرودگاه آلمان شده است.

عمیدی ادامه داد: پست دولتی کشور آلمان نیز نمونه ارسالی را در 20 اسفند1400 یعنی بعد از گذشت ۵ روز و پس از انجام تشریفات گمرکی در پست این کشور به آزمایشگاه مربوطه در شهر کلن رسانده است. بنابر اظهارات پست آلمان، در آزمایشگاه آلمان شخص گیرنده جهت تحویل حضور نداشته و مرسوله مجدد به پست این کشور عودت داده می‌شود. در نهایت مرسوله تحویل گمرک آلمان شده و در این مرحله گمرک آلمان نسبت به تنظیمات فرمهای مربوطه ایراد گرفته و مرسوله را به پست ایران برگشت داده است.

وی با تاکید بر اینکه همکاران ما در پست فرودگاه امام خمینی (ره) طی تماس هایی که با نماینده فدراسیون داشتند تا در تهیه نتیجه سرعت بخشیده شود تصریح کرد: مقرر شده در اولین فرصت به هر طریق ممکن نمونه ها مجدد به آزمایشگاه آلمان ارسال شود.

طی یک سال گذشته تعداد 48 فقره مرسوله حاوی نمونه های تست دوپینگ ورزشکاران از طریق پست ایران ارسال شده و هیچ  گونه مشکلی در این زمینه وجود نداشته و این اولین مرتبه است که پست و گمرک آلمان مرتکب چنین اشتباهی شده اند.

مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست گفت: با توجه به اینکه آدرس همچون روال قبل کاملاً صحیح بوده و فرآیند پستی به دقت انجام شده ما پیگیر موضوع هستیم که چرا نمونه های دوپینگ کشتی گیران  از آزمایشگاه آلمان برگشت خورده است.

انتهای پیام/

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *