بالا
ورود به حساب کاربری
ثبت نام کنید
ارسال این مطلب برای دوستان

فروردین: هیات رییسه فدراسیون برابر یک انحراف ایستاد/ باید از کرامت بانوان محافظت کنیم​​​​​​​

منبع : طرفداری
تعداد نظرات کاربران : 0 نظر
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۲:۰۱

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت که اتفاقات مسابقه ایران و لبنان باید دور از هیاهو مورد بررسی دقیق و کارشناسی قرار بگیرد.

به گزارش طرفداری، محمد مهدی فروردین در نشست کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که پیرامون بررسی اتفاقات دیدار تیم‌های ملی ایران و لبنان برگزار شد، گفت:

بدون تردید اتفاق تلخی در این بازی رخ داد که حاصل سهل‌انگاری بوده و این تلخی، برد تیم ملی و تصمیم شجاعانه هیئت رئیسه فدراسیون را تحت‌الشعاع قرار داد. این موضوع باید بدون توجه به حاشیه‌سازی‌ها و به‌صورت منطقی ارزیابی شود تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

او کمیسیون فرهنگی مجلس را خانه ورزش خواند و تصریح کرد:

هدف ما حمایت و تقویت ورزش و فدراسیون‌ها، از جمله فدراسیون فوتبال است. نباید شیرینی دو اتفاق بزرگ را در این مقطع از بین ببریم. اول صعود قدرتمندانه تیم ملی به جام جهانی که بسیار ارزشمند بود و دوم، تصمیم شجاعانه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال که برابر یک انحراف ایستادند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به عزل موقت شهاب‌الدین عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد‌:

فوتبال رئیسی داشت که برابر هیچ‌کس، از جمله جامعه فوتبال، هیئت رئیسه و حتی وزیر ورزش پاسخگو نبود. هیئت رئیسه در این بخش کار بزرگی کرد که نباید فراموش شود.

فروردین با تأکید مجدد بر لزوم بررسی اتفاقات دیدار 9 فروردین گفت:

اگر اهمال یا سهل‌انگاری در دیدار ایران و لبنان صورت گرفته، باید به آن رسیدگی و حتی عذرخواهی و دلجویی شود. همچنین باید به شکلی برنامه‌ریزی کنیم که شاهد تکرار این‌گونه اتفاقات و ایجاد هزینه برای کشور نباشیم. بدون تردید وظیفه همه ما، حفاظت از حرمت و کرامت بانوان ایران اسلامی است که باید در تمامی حوزه‌ها به این موضوع توجه شود.

دسته بندی ها : طرفداری

خرید بلیط اتوبوس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *